• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • nevermind

Kollar på nätet, det här avsnittet och förra veckan.

Helt SJUKT hur mycket Izabella försvarar Rebecka när någon av de andra sågar henne!!! Kolla in det. Så jävla uppenbart att det är uppgjort.

• blåbär02
    mfe skrev 2012-03-20 23:49:43 följande:
    missat totalt, vilka är kvar nu?

Rebecca, Alice & Klara är kvar.
  • enmänniska
    nevermind skrev 2012-03-20 23:18:58 följande:
    Kollar på nätet, det här avsnittet och förra veckan.

Helt SJUKT hur mycket Izabella försvarar Rebecka när någon av de andra sågar henne!!! Kolla in det. Så jävla uppenbart att det är uppgjort.
    Fattar inte att juryn klagar på att Rebecka ser UNG ut? Inte vet jag men modeller brukar upptäckas när de är 14 "typ" ?? 
  • enmänniska
    pingla1991 skrev 2012-03-20 20:38:25 följande:
    jag hoppas att Alice eller klara försvinner. Hatar verkligen klaras röst
    Ja en väldigt konstig och jobbig röst! Men tjejen är ju så vanvettigt lång och tjusig. Jag tycker att en modell ska var superlång!
  • Diii

Klara har en hemsk röst, Rebecca kan väl ändå bara barnmodell. Påminner mig
    Om lindex reklamen som går nu

• nevermind

Jag älskar Klaras mörka röst!

Om Alice bara får ordning på sina fötter så hoppas jag att hon vinner. Sibel var ju egentligen min favorit.

Men jag är helt övertygad om att Rebecka vinner så jag kommer nog inte kolla så länge. Inget kul längre.    

• Skabetti

Klara vinner tror jag! Fattar inte vf folk klagar på hennes röst, den använder ju hon sig inte av i sitt modellande! Rebecca gjorde bra ifrån sig på fotograferingen igår tycker jag!

Svar på tråden Top Model Sverige!