• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • bubbel

Synd att Sibel åkte ut.... Trodde verkligen inte det!! Fattar inte att Rebecka är kvar! Hon är jättesöt och så, men hon fixar ju inte jobbet!! Som Tyra säger så har folk inte tid på en plåtning att sjåpa med en fjortis som bara grinar! Ingen kommer ju vilja boka henne om hon fortsätter så! Förutom Iza då.... ;) Iza kanske kan anställa henne som nanny åt barnen? :)

• MrsTM

OK för att Lars Wallin är känd för att skapa spektakulära kreationer, men jag tycker ändå att Izabella såg för jävlig ut igår i sin 1800-talsstyling.

Nina är för alldaglig, Rebecka är en mesig fjortis och Klara, jag vet inte... Hon är duktig men är hon verkligen modellsnygg?

Återstår Alice, så jag lägger min röst på henne.

• Solguld
    nevermind skrev 2012-03-13 22:31:20 följande:
    Klara har så jäkla sexig röst! Mmm...

Eller inte...tycker jag.

Synd att programledaren Izabella gör ett så grymt dåligt jobb. Läste att hon tvekade att ta jobbet - det märks! Hon försöker utstråla en slags pondus hon inte har och verkar allmänt uttråkad. Ser jättekonstigt ut när hon ska vända bladen också..

oj det blev mycket negativt..rolig serie att följa, även om den amerikanska motsvarigheten är sju resor mer underhållande.
  • Cherrry

ja izabella är skit dålig verkar vara lite falsk mot dom förutom mot rebecka då. Sen äcklet jonas hans jäkla vidriga kommentarer

• Duckan

solguld, ja!! Vad är det med hennes sätt att vända på fotona? Ser helt bakvänt ut.

• littlemisstrouble

Rebecca är en bebis. tycker hon gnäller om allting. nina verkar ganska barnslig hon också men blir snygg på foton. klara blir med bra på bild men alice är nog min favorit iaf.

fy va pinsamt att böla i tv. jag skäms i soffan. haha.

har också funderat på sättet att vända på bilderna för dom som går vidare. hon försöker kanske så mycket att INTE likna tyra att det blir helt bakvänt.

• Nemi76

Har ju haft Alice och Klara som favoriter sedan början och även om Alice nog har de mest "awkwarda" benen någonsin så är hon nog kvar, tillsammans med Klara, bland favvisarna. Men det är mest för att jag stör mig så mycket på de andra så det blir "pest eller kolera" Sibel störde jag mig på som faan från början men hon har ju blivit bättre. Dock åkte hon ju ut. Nina verkar vara SÅ falsk och dessa tårar stup i kvarten. Nog för att Klara gjorde sig löjlig men så var Nina tvungen att gråta hon också. Kändes mycket som att hon grät för att de andra gjorde det. Rebecka har jag svårt för pga allt gnäll och alla småbarnsfasoner. Nog för att hon tar bra bilder men maken till gnällig modell får man nog leta efter. Så då återstår Alice och Klara.

Och jag stör mig också som tusan på Isabellas sätt att vända korten!! Det ser ju jättekonstigt ut! 

• Cherrry

stör mig oxå på ninas gapande alltså hon ska alltid gapa när det är nått tex vem som skulle fota dom o att dom skulle få speciall syd kläning. fan stäng igen munnen kvinna. hon gör så konstiga minner o kommenterar saker stör mig mer o mer på henne nu, hörde ni inte vad hon sa när sibel fotades med grabbarna oj då snart blir det väl hångel. (hon sa nått sånt kommer inte riktigt i håg precis vad hon sa)

• Nemi76
    Cherrry skrev 2012-03-15 18:35:00 följande:
    stör mig oxå på ninas gapande alltså hon ska alltid gapa när det är nått tex vem som skulle fota dom o att dom skulle få speciall syd kläning. fan stäng igen munnen kvinna. hon gör så konstiga minner o kommenterar saker stör mig mer o mer på henne nu, hörde ni inte vad hon sa när sibel fotades med grabbarna oj då snart blir det väl hångel. (hon sa nått sånt kommer inte riktigt i håg precis vad hon sa)

Haha, jodå, hon kommenterade Sibels "hångel" med grabbarna men själv greppade hon minsann tag i dem hon också!
Svar på tråden Top Model Sverige!