• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Cherrry

visst gjorde hon så störd ahhaha =)

• Aniko

Nina är skitfalsk, så mycket skit hon snackade om Sibel, även med Izabella. Jag ser inte henne som en modell och jag fattar fortfarande inte varför de skickade hem Sibel? Det senaste fotot var ett av de bästa helt klart. Är det bara pga hennes näsa och utseende månntro?
    Jag är nog en av de få som inte störde mig på henne i början. Tyckte hon var en glad och frisk fläkt som livade upp i huset. Är det nån jag stör mig på är det Rebeckas bebisröst.

• Aniko

Klaras röst är inte fin by the way, låter som att hon har nåt tjockt i halsen. Jag vill bara banka henne på ryggen så hon hostar upp slemmet.

Ni som klagar på Izabella - hon är i alla fall mycket bättre än Vendela kirsebom som var programledare förra gången

• Cherrry

såg inte förra omgången och vet inte varför jag började kolla denna omgång haha Japp Nina är falsk men tror alla tjejer i huset är det mot varandra det är ju en tävling! jJa tyckte inte om Sibel alls, så för mig gjorde det inget att hon åkte ut. Grinade för den där fotografen va ju verkligen pinsamt =) o sen när hon åkte ut i söndags hon bröt ju verkligen i hop in för alla. Undra vad han "bossen " tänkte haha sen kan det vara för att det är sveriges top model om dom vill ha en "svensk" tjej som vinner men då är det verkligen rasistiskt! jamilla sibel o ivana utlänska tjejer dom har åkt ut och jamilla va duktig. Va bara nått min lilla hjärna kom att tänka på just nu dom har ju inga mörka tjejer med alls i programmet, måste ju ha vart nån snygg mörk tjej som har sökt

• linas fina

Förlåt men har lite svårt för kommentarer i stil med NN är falsk, som om detta var någon sanning. Hur kan ni veta om någon är falsk? Har hört såna kommentarer om både mig och andra bekanta som  är så ofalska som det bara går. Verkar vara nåt man slänger ur sig när man menar att man stör sig på någon.
    Tycker man kan tänka lite vad man skriver om deltagarna såhär på internet. De flesta är ändå väldigt unga och jag tycker inte man behöver skriva att de är fula, dumma i huvudet m.m.  
    Vi lite äldre (iaf jag hehe) kanske kan tänka lite på vad vi skriver.  

• Nemi76
    linas fina skrev 2012-03-15 19:54:13 följande:
    Förlåt men har lite svårt för kommentarer i stil med NN är falsk, som om detta var någon sanning. Hur kan ni veta om någon är falsk? Har hört såna kommentarer om både mig och andra bekanta som  är så ofalska som det bara går. Verkar vara nåt man slänger ur sig när man menar att man stör sig på någon.
    Tycker man kan tänka lite vad man skriver om deltagarna såhär på internet. De flesta är ändå väldigt unga och jag tycker inte man behöver skriva att de är fula, dumma i huvudet m.m.  
    Vi lite äldre (iaf jag hehe) kanske kan tänka lite på vad vi skriver.  
    Håller helt och hållet med dig, därför försöker jag vara noga med att skriva att någon verkar vara si och så och hur personen verkar vara beror ju oftast på klippning och hur producenter osv väljer att vinkla programen. Det ska man vara väldigt medveten om. Dessutom är det nästintill barn vi snackar om, vissa (Rebecka och Klara) är faktiskt fortfarande barn och även om de gett sig in i ett program där de förväntas bli bedömda så vet jag inte riktigt om barn är redo att fatta sådana beslut, att de förstår innebörden av att vara med i dylika program osv.
  • Nihilisten

Oj, till skillnad från de flesta här tycker jag inte alls att Nina verkar falsk. Tycker att hon verkar väldigt ödmjuk och snäll, och det intrycket har jag fått från första programmet ända till nu. Hon är helt klart min favorit, hon blir hur vacker som helst på fotona och har en fantastisk kropp också.

Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen.
  • Solguld

Tycker det saknas målmedvetenhet bland deltagarna, det är lite liksom "oj nejmen hejsanhoppsan ska jag vara med här, är det verkligen sant?". Ok att vara ödmjuk, men det blir lite för mycket "nejmen inte ska väl lilla jag" och sen en programledare som inte verkar vilja vara där. Nä..det är lite synd faktiskt.

Jag har ingen favorit. Tror att Rebecka åker ut snart.

• Nemi76

Jag tror att en av anledningarna till att jag uppfattar Nina som falsk är avsnittet då Jennie fick lämna serien. Jennie hade pratat med Nina om att hon inte visste om hon ville bli modell och hoppla, helt plötsligt visste juryn om detta. Självklart kan det ha varit vem som helst som berättade för produktionen (filmteamet tex) men det vinklades lite som att det skulle ha varit Nina som "skvallrat". Man filmade dessutom hennes superförvånade uppsyn när Jennie berättade för juryn, precis som om detta skulle ha varit en nyhet för Nina. Så det är nog största anledningen till att iaf jag känner att Nina iaf vinklas som falsk. Sedan om hon är det vet jag ju såklart inte. För modellmässigt är hon ju lika duktig som alla andra som är kvar. Tycker nog inte att någon utmärker sig som speciellt bra.

Och vad var det för pose som Klara hade på vinnarbilden? Jag tyckte att den såg jättekonstig ut, som om hon höll på att ramla. Men tydligen var den bäst? 

• Duckan

Nemi76, just det där tänkte jag också på, vadå stå med gapande mun efter att de haft det samtalet hon och Jennie. Fånigt.

Svar på tråden Top Model Sverige!