• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • pingla1991
    Carniwhore skrev 2012-03-20 21:00:29 följande:
    Fy va ja tyckte synd om det lilla barnet. Verkligen skar i hjärtat. Hemskt
    håller med. Dåligt att använda ett barn som rekvisita egentligen eftersom just de barnet var väldigt ledsen och hysterisk..undrar hur mkt betalt mamman fick för att låna ut sitt barn?
  • Satisfaction

Visst var Nina bäst som skådespelerska? Varför vann inte hon? Clara spelade över tycker jag. 

Tråkiga bilder! Stå i ett garage och låtsas vara glamourmorsa!!!! Varför inte utanför ett snyggt hotell, en butik eller vid entrén till ett flashigt hus. Det hela blev B. 

• Bysan

Håller med om att Nina var bättre.

Satisfaction skrev 2012-03-20 21:20:19 följande:
    Visst var Nina bäst som skådespelerska? Varför vann inte hon? Clara spelade över tycker jag. 

Tråkiga bilder! Stå i ett garage och låtsas vara glamourmorsa!!!! Varför inte utanför ett snyggt hotell, en butik eller vid entrén till ett flashigt hus. Det hela blev B. 
  • Liten latte
    Satisfaction skrev 2012-03-20 21:20:19 följande:

Ja, Nina va bäst på att skådespela!
  • Yn84

FEL åkte!! Varför är Rebecca kvar??? Har Izabella moderskänslor för henne eller? Nina var mycket mer positiv och snygg än både Alice och Rebecca tillsammans!!!

• Duckan

Missade idag, men läser här. Rebecca får fortsätta alltså. Inte klokt.

Svar på tråden Top Model Sverige!