• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Satisfaction

Hjälp mig skilja på Alice och Klara.
    Vem är den långa?
    Vem har "fula ben"?
    Vem har en kusin som är modell?
    Vem har längst hår?

• Duckan

Klara har långt hår och långa ben med släpig röst.
    Alice har "fula benen", kortare hår och är kusin med Elsa Hosk. 

• skrotis78

Jag hoppas verkligen Rebecka åker ut snart. Jag tål inte den lilla fjanten. Ser ut som en bebis med vattenskalle (ursäkta). Blir så irriterad på Izabella som försvarar och skyddar henne hela tiden.

• Satisfaction
    Duckan skrev 2012-03-16 16:04:09 följande:
    Klara har långt hår och långa ben med släpig röst.
    Alice har "fula benen", kortare hår och är kusin med Elsa Hosk. 
    Tack!
  • Maturo

linas fina skrev 2012-03-15 19:54:13 följande:
    Förlåt men har lite svårt för kommentarer i stil med NN är falsk, som om detta var någon sanning. Hur kan ni veta om någon är falsk? Har hört såna kommentarer om både mig och andra bekanta som  är så ofalska som det bara går. Verkar vara nåt man slänger ur sig när man menar att man stör sig på någon.
    Tycker man kan tänka lite vad man skriver om deltagarna såhär på internet. De flesta är ändå väldigt unga och jag tycker inte man behöver skriva att de är fula, dumma i huvudet m.m.  
    Vi lite äldre (iaf jag hehe) kanske kan tänka lite på vad vi skriver.  

Hm kompis med Nina kanske, hur är hon i verkligheten då?
    Nihilisten skrev 2012-03-15 23:30:16 följande:
    Oj, till skillnad från de flesta här tycker jag inte alls att Nina verkar falsk. Tycker att hon verkar väldigt ödmjuk och snäll, och det intrycket har jag fått från första programmet ända till nu. Hon är helt klart min favorit, hon blir hur vacker som helst på fotona och har en fantastisk kropp också.
    Kanske en polare också, berätta!

• linas fina
    Maturo skrev 2012-03-16 17:31:24 följande:

Inte alls, jag har inga tonårsvänner överhuvudtaget utan ser dessa snarare som barn/ungdomar och tycker helt enkelt att vi vuxna borde tänka på hur detta (nedan) känns att läsa för en sjuttonåring.
    skrotis78 skrev 2012-03-16 16:34:14 följande:
    Jag hoppas verkligen Rebecka åker ut snart. Jag tål inte den lilla fjanten. Ser ut som en bebis med vattenskalle (ursäkta). Blir så irriterad på Izabella som försvarar och skyddar henne hela tiden.
  • Nihilisten
    Maturo skrev 2012-03-16 17:31:24 följande:

Nej, känner inte henne. 
    Det är bara med hjärtat man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen.
  • blåbär02

Rebecca ser ut som en lite bebis.. Ingen modell.
    Hon är bara söt!

Diggar nog Klara mest =)   

• RS89

men Rebecka, vilken unge...ska vara negativ till allt... ännu ett "Neeeeeeeeeeeej". hoppas att hon åker ut ikväll, för hon är verkligen inte gjord för modellyrket trots hennes utseende.

Svar på tråden Top Model Sverige!