• Scorpio

Prematurbarn 2012 =)

Hej på er!

Vår underbara dotter Enja tittade ut redan i v 31+0 och har nu hunnit blivit 4 veckor gammal.

Det skulle vara kul att samla fler prematurföräldrar i den här tråden så vi kan följa varandras bebisar och ge stöd och råd till varandra! =)

Både text och bilder är varmt välkomna i den här tråden! {#emotions_dlg.flower} 

♥ Enja 120112, 1870 g o 42 cm ♥ www.enplusenblirtre.blogspot.com
  • Svar på tråden Prematurbarn 2012 =)
  • 22Maj2012

Ojj 672 g var inte mycket, söt hon är!

• Sundaymornings
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-04-24 10:24:58 följande:
    Åh va härligt, ja man fattar inte hur jäkla små dom var. MIn mini vägde 672 gram, nu 6700 och för en vecka sen lärde hon sig att sitta helt själv 7 1/2 mån (korr) ...stolt mamma och pappa Hjärta

Vad underbart!!:)
  • wockatz

IdaElinLivia: det är ju fantastiskt! Söt tjej du har då! Och sitter själv, längtar dit.

• Katarina76
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-04-24 10:24:58 följande:
    Åh va härligt, ja man fattar inte hur jäkla små dom var. MIn mini vägde 672 gram, nu 6700 och för en vecka sen lärde hon sig att sitta helt själv 7 1/2 mån (korr) ...stolt mamma och pappa Hjärta

Då är hon 10 gånger så stor nu! Förstår att ni är glada och stolta :)
  • Zandrha

IdaElinLivia

Gud vad hon är söt! Och helt fantastiskt att hon sitter själv, stark tjej. :)

• MammanJulia

Vad många fantastiska små kämpar!:)

Jag är gärna mer här. Vår lilla Elsa föddes i februari, 8 veckor för tidigt. 
    Idag är hon en 10 veckor gammal liten underbar knubbis :)

• wockatz
    MammanJulia skrev 2012-04-25 21:47:41 följande:
    Vad många fantastiska små kämpar!:)

Jag är gärna mer här. Vår lilla Elsa föddes i februari, 8 veckor för tidigt. 
    Idag är hon en 10 veckor gammal liten underbar knubbis :)
    Välkommen!  :) Och Grattis till Elsa!
  • Scorpio

IdaElinLivia: åh vad söt! Vad skönt att hon kan sitta själv! Längtar till enja kan det! :)

Svar på tråden Prematurbarn 2012 =)