• Scorpio

Prematurbarn 2012 =)

Hej på er!

Vår underbara dotter Enja tittade ut redan i v 31+0 och har nu hunnit blivit 4 veckor gammal.

Det skulle vara kul att samla fler prematurföräldrar i den här tråden så vi kan följa varandras bebisar och ge stöd och råd till varandra! =)

Både text och bilder är varmt välkomna i den här tråden! {#emotions_dlg.flower} 

♥ Enja 120112, 1870 g o 42 cm ♥ www.enplusenblirtre.blogspot.com
  • Svar på tråden Prematurbarn 2012 =)
  • shiri

Ohhh vad roligt att det går bra Angelica!! att du får fram bröstmjök och att  Sofia  växer så fint. Underbart.  Att du fått veta varför måste kännas riktigt bra, håller tummarna att det fotsätter så!  Själv kommer jag troligtvis aldrig få veta varför min moderkaka var kass. Och amma lär jag aldrig få göra, fast jag tror att Enya vill göra det. På plussidan passerade vi 3 kg igår, ja vi har tredubblat vikten på ca 10 veckor det ni! tänk om fullgångna hade gjort det... 

• Angelica1991

ja tack :) känns hur bra som helst.
    ovisshet är inte alltid så himla roligt, man sätter upp egna teorier och dom brukar ju kunna låta hur dåligt som helst. åh vad roligt, 3 kilo =D hihihi grattis :D

• Lisen79

Från att ha varit stabil så kollapsa helt plötsligt lungorna igår. Nu är Helmer också borta.

• Mikkiz132

Lisen79: usch jag beklagar verkligen finns inga ord som kan lindra din smärta men mina tankar finns hos er. Skickar all styrka till er familj.

• wockatz

Lisen79:
    Jag är så ledsen för din skull. Jag vet inte vad jag ska skriva, allt ser futtigt ut.
    Tragiskt och orättvist räcker inte till.

• Zandrha

Lisen79

Beklagar verkligen! Inga ord räcker till..

• shiri

Lisen79, tack för att du delade med dig och höll oss uppdatterade, jag håller med föegåande talare, det finns inga ord. Det enda jag kan göra är att skicka dig en styrkekram. Jag vet att du har en tuff tid framför dig och att inget kommer att vara sig likt men hoppas ändå att du kommer att växa dig stark ur den här upplevelsen.  

• strongenough

Lisen79: Jag blev jätteledsen när jag läste Jag beklagar verkligen! Finns som de andra säger inga ord. Speciellt inte efter allt du varit med om sedan innan! Det är så enormt orättvist. 

• iorlina

Lise: Beklagar verkligen! Himlen har blivit en ängel rikare... Men varför plocka av de outslagna blommorna först! All styrka till er!

• Scorpio

Lisen: Fy och usch vad orättvist!! Beklagar verkligen! ;( Vad ledsen jag blir! Jag finner inte heller några ord... Kram till er!

Svar på tråden Prematurbarn 2012 =)