Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-06 12:49:51 följande:
    Haha trodde nog inte heller de va min kk, och han raggade dessutom upp son dejt här i stan så dom bor på samma ort ;)

Men bor ni väldigt långt ifrån varandra? Nä låter inte så hoppfullt men hånglar man och verkligen trivs så förstår jag inte varför det ska vara ett problem :/
    inte så långt, det går smidigt med tåg. Jag ser inte det som nåt stort problem, vill man så löser man det, men vi är inte riktigt på det stadiet än ju:) men som sagt, han sa det redan innan, så för honom kanske det känns krångligare än det känns för mig. Eller så vill han helt enkelt inte men ville vara lite artig:)
  • Anonym (hur gör man?)

bor alla trevliga i Gbg alltså? :)

haha jag bor i fel stad:)

• Anonym (hur gör man?)
    Anonym skrev 2013-01-06 15:57:32 följande:
    jag har dejtat en del på nätet. får mest yngre killar bara.
    och jag har strulat till det för mig själv nu som sjutton.
    haft flera stycken på bara en vecka.
    jag känner mig som en idiot. och jag kan inte reda ut mina känslor alls nu.

oj, har du haft flera dejter med olika personer på samma vecka? Tror inte jag skulle klara det:) Ta en sabbatsvecka och fundera...?
  • Anonym (hur gör man?)
    Papito skrev 2013-01-06 16:02:21 följande:

Fast det är en lite oroväckande tendens bland kvinnorna, göteborgskorna verkar bara gilla svåra typer och tappar intresse om en man är intresserad...
    jaså, ja inte vet jag. Är det intressant så borde det fortsätta vara intressant, så att säga:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (men) skrev 2013-01-06 16:07:44 följande:

Näää,DET tror jag väl ändå inte!Skål
    känns lite som så. Tycker inte det finns nåt intressant i mitt närområde för tillfället:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Anonym (men) skrev 2013-01-06 16:31:02 följande:

Kom ihåg i början av denna tråden..vad Papito klagade,fanns inga i närheten av hnm. Det har bara dykt upp nu på sistone Glad
    Du menar det finns inga på dejtingsidorna som är intressanta? Bor du i större eller mindre stad? 
    jag menar det finns inga intressant här i stan, jag bor i en ganska stor stad...Finns iaf på 10-topplistan över Sveriges största städer:)

är ute lite på nån site, men har inte varit det så länge...
  • Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-06 16:56:43 följande:
    Hur gör man: vilken ålder söker du? Nåt intressant måste det ju finnas eller hoppas du på din dejt fortfarande?
    jag hoppas på dejten lite till...får väl ge honom ett par dar att fundera:)

men jag tänker inte sitta hemma och gråta och vänta vid telefonen, typ... söker nån i ca 40-45 årsåldern sådär
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-06 17:37:40 följande:

Du är iaf ung nog att kunna ha varit min dotter - om jag varit lite mera företagsam i 16-års åldern  
    hm,.....min åldersgrupp alltså, om min matematik blev rätt :)
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-07 20:53:05 följande:
    Hmm.... man kanske skulle lite i hemlighet be någon av damerna här om ett utlåtande

Men, 43 år, allt hår kvar, 80-85 kg och 183 cm och tränar - det är väl ganska normalt eller ? *nyfiken* 
    låter mycket bra skulle jag säga! Och hår är absolut hårdvaluta, finns så många tunnhåriga i den åldern:) Jag måste tyvärr erkänna att jag i första hand "ser " de som har lite mer hår....*ytlig*
  • Anonym (hur gör man?)

jag har fått en del tjusiga kommentarer om mitt långa, fylliga hår på siten jag är på ,så ja, det kanske är intressant för herrarna också, att damerna har det:)

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!