Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-07 22:47:55 följande:
    Äsch då, jag som passar så bra i blont ju...höhö
    Jösses nej, jag själv tar aldrig upp sexsnacket. Dock är jag inte pryd av mig så skojar dom om något som har med sex att göra kan jag nog skoja tillbaka direkt på det och då ser väl killar det som okej att börja snacka sex sen...

sådär är jag med, jag har inga problem att prata om vilket ämne som helst men jag har nog märkt av lite detsamma
  • Anonym (hur gör man?)

jag söker ganska snävt, 40-47...men jag kan ju ändra mig om nån goding dyker upp:)
    men...iaf tidigare när jag var på e-kontakt fick jag en massa mail från folk som var över 50 tom över 60! ...ja från yngre också för all del...men hur svårt ska det vara att se vad det är man söker?

Nu är jag på en annan site och det verkar funka bättre där med just åldersgrejen

• Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-07 23:07:11 följande:
    Okej en annan fråga. Har 2-3 st på HP som jag tycker känns väldigt intressanta. Och ett klassiskt scenario med just dessa är att dom går in och skickar ett mail till mig, jag svarar och sen svarar dom inte igen. Sen kan det gå 2-3 veckor sen skickar dom mail igen och igen händer samma sak.
    Vad är meningen med detta???

Om man ser att någon inte är intressant mailar man ju inte ens!

Har en kille där vi t.om bokade en dejtdag, dagen innan mailade jag mitt nr men fick inget svar och självklart blev det då ingen dejt. För 1,5 vecka sedan mailade vi med varandra igen och han ställde flera frågor i ett mail som jag sen svarade på och frågade någon fråga tillbaka. Inget svar.

Vad vill dom liksom? Irriterande är det iaf eftersom jag själv anser att dom känns intressanta.

det tolkar jag som att de har flera på gång samtidigt...och väljer nån annan. sen kommer de tillbaka till dig efter ett tag när det andra inte blev nåt:)
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-07 23:43:27 följande:
    Tack

Lika illa med avståndet tyvärr - hade det varit åt öster istället, typ Stockholm så Nåja - vad är väl en bal på slottet ... med prinsessan ... Och (Hur Gör Man) är ju anonym, det blir mest låtsasflörtande det här

Fast det är en massa skumma typer som besöker min familjelivprofil, inga namn från här i tråden  

Smygläsare och voyers .... 
    haha, då inboxar jag dig då, så får du se mitt nick....
  • Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-08 12:26:29 följande:
    Och aldrig något med "Vilken fantastisk bra presentation du har, jag gillar ditt sätt att uttrycka dig, din ekvilibristik med språkets nyanser"
    såna får jag alltsomoftast:)
  • Anonym (hur gör man?)
    pratglad och passionerad skrev 2013-01-08 13:55:13 följande:
    Du kanske inte är unik alls. Det är möjligt att ni tjejer skickar mängder med mail, bara inte till just mig.. Glad
    har du gjort en ny profil eller bara bytt nick?
  • Anonym (hur gör man?)

oj lät inget kul alls det där....

blev jag nästan lite nojig att man ska råka ut för nåt...jag som kanske har en ny dejt på lördag...törs man ens?

• Anonym (hur gör man?)

jag får beröm för min profiltext för att den är varm och mysig:)

• Anonym (hur gör man?)

jag har nog missat dramat tydligen...och jag har inte varit med i nån mobbningsaktion:)

• Anonym (hur gör man?)
    Tusse85 skrev 2013-01-12 10:12:09 följande:

Så, någon som har en dejt i helgen? Jag kör på barnhelg så inget dejtande, dock råkat boka in en 3:e nästa vecka.... första dejten med dem alla så vet inte om jag ska avboka någon eller faktiskt träffa dem alla tre olika dagar.... känns ju lite fel att träffa så många samma vecka men samtidigt dejtar jag aldrig barnveckor =/
    jag hade nästan/kanske en dejt på gång...men mannen i fråga hade en dejt inbokad med nån annan i går, sedan tidigare...och det gick visst så bra så nu blir det ingen dejt idag...Jag uppskattar att han är ärlig om det men det hade varit mysigt :) så nej, lugn helg tydligen.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!