Inlägg från: Anonym (hur gör man?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hur gör man?)

Ärliga nätdejtingstråden!

Nu har jag gått in ett par timmar för att i princip dammsuga HP efter passande män....de jag blir intresserad av bor antingen lite för långt bort eller har inga barn och vill ha,...och jag har redan de barn jag vill ha. Ingen lätt ekvation...*letar vidare*

• Anonym (hur gör man?)

jag förväntar mig egentligen inte att hitta "den rätte" på en dejtingsite men jag tycker det är en trevlig sysselsättning istället för att sitta hemma och stirra in i väggen:)

• Anonym (hur gör man?)

hahaha!
    Kan bidra med kvällens konstigaste mail jag fick nyss...från en med ingen bild och ingenting...

"Hej vill du bli min kärlek . Jag tycker din profil stämmer in mycket bra på mig . Nu har jag ingen profil på mig , har haft ska göra den lite bättre försöka i alla fall" .

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-12 23:13:04 följande:
    Ok. Know what u mean med att bryta regeln.

Jag har dock otroligt svårt för fysisk kontakt vid första dejten. Vet inte. Men känns inte ok att någon försöker göra nåt på mig. Trots att det kanske finns en mega-atttraktion. Sen måste man ju spara, så man har nåt att se fram emot och längta till. Fast min arbetskollega tyckte tvärtom, att pussar var självklart vid första dejten Förvånad 
    jag kramas när man träffas, sen märker man väl om man connectar på nåt vis. Jag kan absolut pussas på första dejten, eller iaf i slutet av den:)
  • Anonym (hur gör man?)

hej hopp! Fick en hastigt inplanerad lunchdejt.....om en timme:)

• Anonym (hur gör man?)
    Afrodite79 skrev 2013-01-13 11:46:27 följande:
    Ojoj, spännande! Berätta hur det gick sen
    jodå det var trevligt;) 4 timmar med mycket prat, skratt. en försiktig puss och några kramar, kommer nog höras igen. Ingen himlastormande passion kanske men jag kan tänka mig träffas igen och se hur det känns
  • Anonym (hur gör man?)

hahaha!
    Jag vill inte vara elak mot människor men när en person mailar mig och vi pratar lite om musik och han skriver "just nu lyssnar jag på finska ballader" nja...då vet jag inte...:)

• Anonym (hur gör man?)
    Angelven skrev 2013-01-13 21:30:35 följande:
    Ouch ...

Jag har iofs en förkärlek för att lyssna på den finska radiotimmen på eftermiddag - jag begriper inte ett jota, men det är så himla mysigt med ett gäng mumintroll som spelar musik och pratar
    verkligen? hahaha
    jag jobbar förvisso med språk hela dagarna...men inte just finska...
  • Anonym (hur gör man?)
    Tom Araya skrev 2013-01-13 21:44:21 följande:
    Dansbandsmusik är nästan lika illa! Någon önskade mänskligheten något riktigt ont när dansbandsmusik kom till! {#emotions_dlg.djavulsk}

I agree! :)
  • Anonym (hur gör man?)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-13 21:53:36 följande:
    Vad var det för typ av finska ballader? Blir du aldrig nyfiken på nyanser som är obekanta för dig själv? Solig
    jo absolut och jag är ganska så allätande på musik...men just finska har jag tyvärr lite svårt för, antagligen för att jag inte förstår :) Brist hos mig- javisst
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!