oOHalalOo skrev 2012-03-12 18:20:56 följande:
Nej hans biografi Finns inte I Koranen. Bara att du tror det ticker jag visar att du inte läst Koranen speciellt väl. Har du dessutom plug at Islam blir det ännu märkligare. Men ett förslag har jag, undvik Islam trådarna på fl för här diskuteras rätt mycket det som du äcklas av för att inte tala om att det dessutom att vi är några muslimer här som älskar att diskutera det som du äcklas av, hur fan står du ut? självförvållat är det dessutom eftersom ingen har tvingar dig hit för att äcklas. Jisses.
Varför bemödar du dig att ens skriva inlägg till mig som inte ens är av debattkaraktär, utan bara ilska påhittade utrop om hur jag är och vad jag kan tänkas ha pluggat. Du kastar bara bort din tid faktiskt, för vad någon random person på nätet tycker och tror om mig berör mig inte det minsta.
Men jag pratar gärna om islam däremot, för det tycker jag är intressant. Och detta gör jag för att jag anser det vara viktigt att bemöta sådant som är människofientligt. För varje person som får sina åsikter emotsagda så börjar den personen att resonera - och förhoppningsvis sår det ett frö i någon som kanske någon gång börjar tänka annorlunda. Där har du svaret.