The Morticia skrev 2012-03-10 22:26:18 följande:
Du känner inte till mina kunskaper och examina. Det gör dock jag, men vad det rör sig om har jag inte informerat någon här om, så ditt försök att förminska mig biter inte över huvud taget. Håll dig till det jag frågar istället.
Fine, ni avgudar inte Muhammed, det är jag som är en smula otydlig. Låt mig omformulera. Ni älskar honom för att han var Allahs profet. I mitt ordförråd kallas djup vördnad, kärlek och respekt också för att avguda. Jag avgudar mina barn tex. Skit samma. Ni älskar Muhammed, kan vi vara överens om det? Muhammed hade kontakt med Allah, eller hur?
Tycker du då inte att det är väldigt märkligt att en god allsmäktig gud tycker att det är helt i sin ordning att hans profet våldtar barn?
Jag har efter många års av diskussioner i religion en stor erfarenhet av motståndarens kunskaper, speciellt i islam. Nej, inte ens era islamologer har stora kunskaper i islam.
Ja, vi älskar honom mer än oss själva. Han saw kommer före våra föräldrar och barn. Vem skulle inte älska den underbare man om inte alkoholister, sexgalna, räntasysslarna, lögnare, hycklare, mördare, våldtäkts män etc? Tror inte han blir älskad av såna personer nej.
Han våldtog ingen, varken barn eller vuxna. Han lärde oss att våldtäkt är en stor synd i islam att om man gör det får man dödsstraff.