Lovebuz: grattis :)
Girle skrev 2012-05-21 07:53:22 följande:
Jag tycker också att den här tråden är väldigt peppande! Högt till tak, bra stämning och så känns det som om vi gläds åt varandra. Sommarnatt: jag har ingen superlösning men dricker du ordentligt? Se till att få i dig din vattenranson så att du kan kissa ut slaggprodukterna. Testa att vara extra noga med att äta på regelbundna tider och testa att ta bort så mkt mejeriprodukter som möjligt (det brukar ju vara lösningen när man äter Lchf).
Nja det kan nog vara si o så med det. Har alltid haft problem med att dricka ordentligt o tycker nu att jag dricker mycket. Men kan säkert bli ännu bättre på att få i mig vatten....regelbundet äter jag redan.. Äter när min knodd äter o han äter ju regelbundet :) möjligt att jag missar ett mål på kvällen när han har somnat. Ska kika på det. När äter ni sista målet??? Oj ta bort mejeriprodukter. Hmm det äter jag ju en hel del av, börjar dagen med joggy o keso. O gärna keso, makrill o ägg till lunch. Tips på annat att äta till frukost. Funderade själv på att temporärt dra ner på kolhydrater, men det kanske inte är något alternativ då...