• bonsai

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej! Jag har börjat med en app på min iphone som heter shapeup. Den räknar kalorier och man behöver inte sluta äta det man tycker om men man får hjälp att hålla koll på intaget. Jag gick in på 163 cm lång o 82 kg tung o mitt mål är 60 kg. Det kan nås inom 24 veckor enligt shapeup! Man behöver inte träna i den här appen för att nå resultatet men om man gör det så lägger man in det också i sin dagbok! Jag spinnar hemma 1 mil à 250 kcal när jag tränar. Jag jar gått ner 3 kg hittills och har hållt på 2 veckor ca.

• Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!
  • lovebuz

Skor kan man skaffa sig på Gå och löpkliniken om det finns i närheten. De testar och kollar hur man lägger vikten på fötterna osv. Funderar på att sj ta ett besök dit då jag går snett med foten. Tejpar för att få den stabil

• humlan1234

Girle, jag köpte inomhusskor på Intersport i helgen på rea, kolla där. Jag tror att de även hade nedsatta joggongskor.

• bonsai

Jaha mens här så jag tänker inte ens väga mig i morgon:) ingen ide att sura ihop för det, kanske är mera minus nästa onsdag istället!

• humlan1234

Girle, jag gav 590 kr. Har för mig att ordinarie pris var 995 kr. Jag tycker att det var överkomligt.

• Sommarnatt10

Någon som vet om brunfarin räknas som nyttigare än rörsocker el vanligt socker. Bakar en smalbrowni o det skulle vara farin i den. tyckte smeten smakade mycke lakrits (tycker inte om det) så fundera på om den går att göra på rörsocker istället.

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!