Är det helt dödsdömt att äta 300 kcal för mycket idag när jag åt 380 kalorier för lite igår? Jag tänker absolut inte göra det till en vana utan bara idag? Ev tränar jag bort 150 kcal efter maten på promenad o i så fall blir det bara 150 kcal för mycket.
Blöjor111111 skrev 2012-05-18 15:38:48 följande:
Hej! Jag hoppar in här . Start vikten var för 2 veckor sedan 75 kg på mina 162 cm. Nu väger jag 72 kg. Promenerar varje dag med barnvagnen minst i 30 min rasttakt. ShapeUp har öppnat en helt ny värld till mig med dolda kalorier som jag inte visste något om. Än så länge får jag tillägga 500 kcal för amningen eftersom jag ammar min 6 månaders son. Målet som jag har är 65 kilo som ska nås inom 13 veckor. Kul att läsa att programmet verkligen fungerar. Bäst är det att man kan äta precis det vad man vill men kontrollerat. Häromdagen åt jag en halv kanelbulle, var duktig och hade förbränt genom en barnvagns promenad 350 kcal. Idag fick jag äta det jag älskar mycket chilinötter, annars skulle jag nog ha stoppat i mig nästan hela påsen 150 g men åt idag 30 g.
Välkommen! Jag är ju 163 cm lång! Nu väger jag 76. Ska ner till 60 minst. Det är målet sen får jag se om jag ska ner ytterligare. Har aldrig vägt över 50 kg innan jag blev så här tjock. Kommer aldrig mer hända!