Sommarnatt10 skrev 2012-06-12 08:37:21 följande:
Lovesmammi: välkommen hit!
Kan någon hjälpa mig. Det här är knäckande... Förra veckan gick jag mina långpromenader som vanligt, lite blandad längd och hastighet, jag överskrider inte kaloriintaget en enda dag (ev i söndags då vi var ute o åt, hittade inte allt, men jag hade ganska många träningskalorier att ta av) jag nallar lite träningskalorier de dagar jag tränar ca 100 av 400. Vikten såg ut så här
Mån 70.1
Tis 69.8
Ons 69.6
Tor 69.5
Fre 69.2
Lör 69.1
Sön 69.3
Det kändes så himla bra o jag var säker på att jag sett 7:an för sista gången. Men så när jag vägde mig igår var det 70.3 kände mig deppig över det, men tänkte att det hade med söndagen att göra o den sena jätte koppen te. Men idag när jag vägde mig hade inte så mycket som jag hoppats på försvunnit. 69.8 Hela förra veckan känns ju helt ogjord jag har ju liksom fått börja om.
Varför??? Någon som varit med om samma :( känner mig helt Depp av detta.
Hur känner du dig i kroppen ? Jag tycker inte man ska bry sig så mycket om vad vågen visar utan mer hur kroppen känns. Jag förstår ändå känslan när man går upp i vikt och jag vet inte vad du har gjort för "fel" men du kanske väljer att äta fel kalorier som inte ger musklerna tillräckligt med energi ?