Sommarnatt10 skrev 2012-06-28 07:06:31 följande:
Goatess: då är vi ganska lika. Har oxå gått ner ca 30 kg o de sista 10 med appen :) hoppas på samma resultat som dig, mer ner än vad jag tänkt... Gick i mål i söndags o häromdagen var det nästa ett kg mer ner. Men mensen är på intågande o det känns!
Jag är en sån som aldrig lagt märket till sånt innan, men nu 10kg lättare än innan grav, så märker jag det.
Känner mig lite löjlig, men har börjat fundera på vad jag ska ha på mig nästa vecka. Jag ska ner till mamma o pappa o hälsa på, ett tag sen vi träffades o jag vill se så smal ut som möjligt. Vill ju att de ska se att jag har gått ner :)
vad kul, riktigt bra kämpat=) som sista 5 har varit riktigt envisa, nu tror jag det sista måste tränas i form för magen puttar hur lite jag än väger, eller också får jag inse att jag ser ut så helt enkelt, men när jag har ätit mycket kolhydrater eller har mens period är det defentivt värre ja!
Nej du är inte löjlig, det känns så sjukt bra när man får lite feedback för allt jobb man gör. dom som bor med en ser inte resultatet på samma sätt som andra!
Idag och imorgon blir det hårdträning för jag är sjukt sugen på filmkväll med godis till helgen, så det blir lätt lunch på lördag, haha.. galet men så är det=)