Gud vad duktiga alla är - oavsett sjukdomar, kalaslockande kakor, chokladbrist, etc, så tycker jag att alla här verkar vara riktiga fighters! Att erkänna ett problem, att våga skriva om att man fallit - det är strongt och det är först efter ett erkännande som man kan ta tag i saken och börja om igen, lära sig av sina misstag.
Igår hade jag ett riktigt genombrott, jag är så stolt så jag spricker väl snart.. Var på ett Fuego-pass på Friskis & svettis och jag klarade att hänga med hela timmen! Har inte dansat sen jag var i 18-års-åldern (är snart 33), då jag gick på aerobic tre-fyra ggr i veckan. Har velat gå jättelänge, men inte vågat visa mig bland andra. Igår var det svägerskan som lockade med mig och jag ska definitivt gå fler ggr! Shit, vad kul det var! Och man var så upptagen med att försöka hänga med i alla steg och svängar så där fanns inte tid att spana in andra - vilket ju var det jag var rädd för, att folk skulle glo på "elefanten på dansgolvet"..
Blir vägning ikväll tror jag, lite spänd då jag inte var särskilt duktig på kaloriräkningen under helgen, hade kalas för tre av barnen och ja, jag bakar ju. En hel del. *suck* Och gott är det. Meeeeen, det blir bara att ta tag i saken igen!!