LinnV skrev 2012-04-04 09:00:24 följande:
Jag tror jag tar en paus med kalori räkning. Vi ska åka bort idag i 5 dagar och bo hos min moster! Kommer tänka på vad jag äter och hur mycket men kan inte räkna med att alla ska äta annan mat för att jag vill, vi blir 9 personer där över helgen..
Tror det är en bra idé! Jag gör också så om vi ska bort på något speciellt och jag anser att det är sunt att även kunna släppa kaloriräkningen ett tag (men ändå tänka på hur och vad man äter) eftersom det inte blir mycket bättre av att det blir en fix idé. Är man sjuk, ska bort eller annat speciellt så är det helt ok att inte räkna. Tycker jag.
Synd om er som fortf är sjuka, inget kul alls och det blir så motigt med mat & träning. Hoppas ett härligt vårväder drar över oss, ger mer energi och ser till att alla baskelusker försvinner dit pepparn växer!
Jag tränade ju Fuego för första gången i måndags... och jag trodde ju för tusan att man skulle bli "belönad" när man varit så duktig.. Men nädå, här kom träningsvärken som ett brev (läs: fet räkning) på posten. Jisses vad jag har ONT! Det värker fan i varenda liten muskel, från öronens fäste ner till lilltån.

Men visst, det är samtidigt en skön känsla eftersom jag vet att det är utav något bra.
Om jag inte hinner inom tråden de närmsta dagarna så önskar jag nu er alla en riktigt GLAD PÅSK!