Blir nog en stenhård kamp för att gå ner det sista för nu har jag blivit dunderförkyld och kan inte träna och om en vecka ska jag operera benet och då får jag inte träna på en månad.. Får hoppas jag kan hålla vikten åtminstonde! Blir svårt när jag är sjukskriven i början och antagligen bara går hemma och bakar :)
Jag har inte heller fått några bristningar trots två graviditeter och kraftig viktuppgång första gången (från 55kg till 85kg :)
Girle skrev 2012-05-05 13:40:27 följande:
Hej tjejer!
Jag har inte fått några bristningar alls efter två graviditeter med jättemagar. Däremot åderbrock på benen som inte går tillbaka! Tack mamma för de generna

men det ska gå ganska lätt att ta bort dem kirurgiskt, ska undersöka saken närmare när jag inte har snål mammapeng.
Lider man av åderbråcken så kostar det ingenting att operera, jag har opererat mitt vänstra ben tre gånger (de första två var tyvärr misslyckade men nu blev det mycket bättre) och om en vecka ska jag operera det högra, hoppas verkligen att det blir bra så jag inte behöver må dåligt av att gå i kjol, jag tycker mina ben ser ut som en gammal tants!