• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:25:37 följande:
    jag vet att det är så, det är inget "behov" det har folk hittat på för att rättfärda beteendet.
    Hur vet du det?
    Eller snarare, hur har du kommit fram till detta? 
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:25:37 följande:
    jag vet att det är så, det är inget "behov" det har folk hittat på för att rättfärda beteendet.
    Det är väl lika lite ett behov att ligga öht? Då kan du ju skippa det också.
  • hoppipannkakan
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:29:01 följande:
    Ja, sex är ju inget behov. Det är ju bara ett beteende.
  • YummyMami
    Anonym skrev 2012-03-09 12:01:38 följande:
    seriöst??

Vad har du för man egentligen??
    Min man respekterar mig, han varken fiser eller rapar eller kliar pung i min närhet.
    Tittar porr och runkar gör han inte heller då han respekterar VÅRT sexliv, och vårat gemensamma liv.
    visst man ska aldrig stå över någon annans behov. men om hans runkande stör vårt sexliv, då jag alltid är villig så går han över gränsen på mina behov. så kan man se det oxå.

många tycker synd om mannen som inte får runka.. men snälla! ingen behöver onani egentligen? förutom kanske singlar eller i tonåren då man exprimenterar.. men i övrigt nej. män behöver inte tömma sin pung, kvinnor behöver inte heller onani egentligen. så vad är det dom behöver i det privatlivet?

privat liv är personligt eller enskilt, det kan vara läsa, skriva dagbok, bada, sitta och stirra, diska, städa, eller gråta, läsa en tidining, klippa tånaglar vad fan nu som helst, det är privatliv. det som handlar om det man gör själv. det är inget glorifierat runkstund som alla borde ha rätt till.

runkandet och onani hör till dom sexuella stunder och ingen säger privatliv och sexuellastunder går hand i hand? bara för att man är själv. ett sexliv är gemensamt.

och ts tycker det är riktigt ruttet av din man att inte ens kunna offra sitt runkande och porr en liten tid i hans liv för att skaffa barn med dig..
    Min man respekterar mig, ändå fiser han och rapar och kliar säkert på sin pung oxå. Han även runkar mellan varven och ja ser på porr. Ändå har inget av detta stört vårat sexliv någonsin. Och ja, även jag fiser och rapar, och kliar säkert mig ibland på muttan. Och ja onanera kan hända oxå ibland. 

Privat liv är personligt helt enkelt tillsammans med läsa, skriva dagbok, bada sitta och stirra, diska städa och ja även runka/onanera, men inget av dessa enskilda aktiviteter utesluter dock det faktum att de kan göras i sällskap oxå. Sexliv är även gemensamt i fråga om samlat men även enskilt i fråga om runk/onna. 

Ts och mannen har antagligen pippa länge och många gånger utan att det har resulterat till barn. Det är bara så och att om han sitter på muggen och runkar ibland gör varken till eller ifrån.

Mest bara om kanske cancer igen.. nertystad.bloggplatsen.se/
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 11:40:04 följande:
    Och TS sambo verkar ju gilla anala gangbangs. Om hans känsla är  att han vill se sin tjej i ett sånt, måste Ts gå med på det då enligt de här reglerna om att man får bestämma väldigt privata saker gällande sin partner?
    Han kan ju ge henne ett ultimatum.. antingen går hon med på det (om det nu är så viktigt för honom) eller så sticker hon Flört
  • Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-03-09 12:26:44 följande:
    Hur vet du det?
    Eller snarare, hur har du kommit fram till detta? 
    därför "behovet" av att runka styrs av instinkt eller för att väljer att göra det.

instinkter kan man avvakta ifrån alltså styra, tex instinktivt försvara sig, man kan välja att inte gör det, instinktivt när man får ont, vill man skrika,eller slå, det kan man styra att inte göra.
    så instinkter är något man kan välja att styra, då kommer vi till att man har val.
    och val kan man styra, göra eller inte göra. 
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2012-03-09 12:32:43 följande:
    Han kan ju ge henne ett ultimatum.. antingen går hon med på det (om det nu är så viktigt för honom) eller så sticker hon Flört
    Eller så lämnar han henne om hon ska envisas med att förminska honom och bestämma över hans privatliv. Det hade jag gjort iaf.
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2012-03-09 12:29:01 följande:
    sex är överlevnad, föröka sig, ett biologiskt måste för att mänskligheten ska fortsätta. mer än en instinkt.

kan knappast säga detsamma om onani... 
  • Nellee
    Anonym skrev 2012-03-09 12:01:38 följande:
    seriöst??

Vad har du för man egentligen??
    Min man respekterar mig, han varken fiser eller rapar eller kliar pung i min närhet.
    Tittar porr och runkar gör han inte heller då han respekterar VÅRT sexliv, och vårat gemensamma liv.
    visst man ska aldrig stå över någon annans behov. men om hans runkande stör vårt sexliv, då jag alltid är villig så går han över gränsen på mina behov. så kan man se det oxå.

många tycker synd om mannen som inte får runka.. men snälla! ingen behöver onani egentligen? förutom kanske singlar eller i tonåren då man exprimenterar.. men i övrigt nej. män behöver inte tömma sin pung, kvinnor behöver inte heller onani egentligen. så vad är det dom behöver i det privatlivet?

privat liv är personligt eller enskilt, det kan vara läsa, skriva dagbok, bada, sitta och stirra, diska, städa, eller gråta, läsa en tidining, klippa tånaglar vad fan nu som helst, det är privatliv. det som handlar om det man gör själv. det är inget glorifierat runkstund som alla borde ha rätt till.

runkandet och onani hör till dom sexuella stunder och ingen säger privatliv och sexuellastunder går hand i hand? bara för att man är själv. ett sexliv är gemensamt.

och ts tycker det är riktigt ruttet av din man att inte ens kunna offra sitt runkande och porr en liten tid i hans liv för att skaffa barn med dig..
    Så om din sambo runkar respekterar han inte dig och ert sexliv? Och dessutom inte ert gemensamma liv? Jag vet att det inte är ett behov, men har du hällt lite cognac i kaffet? Om han tillfredsställer sig själv har det faktiskt inget med dig att göra. Män behöver inte tömma sin pung Vi behöver inte använda papper på toaletten heller, men det känns bättre. 

Ditt privatliv verkar inte speciellt spännande. Om du väljer att gråta och klippa tånaglarna, så väljer din man att titta på porr. Olika intressen helt enkelt. 
    Don't you black or white me
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-03-09 12:33:12 följande:
    därför "behovet" av att runka styrs av instinkt eller för att väljer att göra det.

instinkter kan man avvakta ifrån alltså styra, tex instinktivt försvara sig, man kan välja att inte gör det, instinktivt när man får ont, vill man skrika,eller slå, det kan man styra att inte göra.
    så instinkter är något man kan välja att styra, då kommer vi till att man har val.
    och val kan man styra, göra eller inte göra. 
    Varför ligger du överhuvudtaget? 

Svar på tråden Idiot till fästman