Anonym skrev 2012-03-09 12:01:38 följande:
seriöst??
Vad har du för man egentligen??
Min man respekterar mig, han varken fiser eller rapar eller kliar pung i min närhet.
Tittar porr och runkar gör han inte heller då han respekterar VÅRT sexliv, och vårat gemensamma liv.
visst man ska aldrig stå över någon annans behov. men om hans runkande stör vårt sexliv, då jag alltid är villig så går han över gränsen på mina behov. så kan man se det oxå.
många tycker synd om mannen som inte får runka.. men snälla! ingen behöver onani egentligen? förutom kanske singlar eller i tonåren då man exprimenterar.. men i övrigt nej. män behöver inte tömma sin pung, kvinnor behöver inte heller onani egentligen. så vad är det dom behöver i det privatlivet?
privat liv är personligt eller enskilt, det kan vara läsa, skriva dagbok, bada, sitta och stirra, diska, städa, eller gråta, läsa en tidining, klippa tånaglar vad fan nu som helst, det är privatliv. det som handlar om det man gör själv. det är inget glorifierat runkstund som alla borde ha rätt till.
runkandet och onani hör till dom sexuella stunder och ingen säger privatliv och sexuellastunder går hand i hand? bara för att man är själv. ett sexliv är gemensamt.
och ts tycker det är riktigt ruttet av din man att inte ens kunna offra sitt runkande och porr en liten tid i hans liv för att skaffa barn med dig..
Min man respekterar mig, ändå fiser han och rapar och kliar säkert på sin pung oxå. Han även runkar mellan varven och ja ser på porr. Ändå har inget av detta stört vårat sexliv någonsin. Och ja, även jag fiser och rapar, och kliar säkert mig ibland på muttan. Och ja onanera kan hända oxå ibland.
Privat liv är personligt helt enkelt tillsammans med läsa, skriva dagbok, bada sitta och stirra, diska städa och ja även runka/onanera, men inget av dessa enskilda aktiviteter utesluter dock det faktum att de kan göras i sällskap oxå. Sexliv är även gemensamt i fråga om samlat men även enskilt i fråga om runk/onna.
Ts och mannen har antagligen pippa länge och många gånger utan att det har resulterat till barn. Det är bara så och att om han sitter på muggen och runkar ibland gör varken till eller ifrån.