Tinzu: Får ont i magen när jag läser er historia.. så sorgligt och framförallt orättvist!

Stor kram till dig.
Mirage: Tack för ditt inlägg! Har känt mig stark förut men på julafton funderade jag väldigt mycket på årets alla motgångar och då brast det till slut..
Går det bra med sprutandet? Inte länge kvar tills det är dags för ÄP! Håller tummarna hårt för att det går bra denna gång och att ni får ett finfint embryo tillbaka. Sa Dr Solensten någonting om skillnader mellan Menopur och Gonal-F? Jag har tagit Puregon alla tre gångerna och trots att vi gjorde en stor doshöjning nu senast (började med 300ie) så blev det betydligt färre ägg än vid första försöket då jag tog 125ie genom hela hela behandlingen. Så hoppas på att få testa något annat denna gång.
Gick det bra imorse trots att du saknade remiss?
EEJ: Usch, vad tråkigt att du haft blödningar och ont. Verkligen ingenting man vill vara med om när man väl lyckats bli gravid. Håller tummarna för att det ser bra ut på VUL på torsdag och att graviditeten flyter på utan problem i fortsättningen.
Jennyz: Vad skönt att det såg bra ut på ditt VUL! Har du haft fler blödningar/känningar sedan dess?
Vad hade du för tsh-värde? Låg det långt ifrån gränsen till när dom brukar sätta in behandling? Svårt att veta i vilken ände man ska börja.. som du säger så är vi ju inga läkare. Borde inte kliniken veta mer än oss? Är iallafall helt säker på att jag vill ha Trombyl denna gång. Hoppas jag får det.
Nektar: Tråkigt att det inte gick vägen med er blasto. Dock positivt att ni har eskimåer i frysen och slipper gå igenom alltihopa på nytt. Är osäker på hur kliniken gör innan dom kör igång med FET.. jag minns inte att jag gjorde något gravtest innan.
vårt 2012: Hur går det, har du fått dina gravtester idag? Hade varit underbart om ni blev gravida på egen hand, håller tummarna för att det är så!
Äppelkaka: Tack. Vet faktiskt inte hur jag skulle orka gå vidare i livet om detta inte går vägen. Men än har vi många år kvar att spela på så chansen finns fortfarande. Jag har telefontid på onsdag och hoppas på något nytt i behandlingen denna gång. Hur känns det för dig, är du laddad för FET?
Petto 83: Vad skönt att höra att din kropp har återhämtat sig efter överstimuleringen. Håller tummarna för er när det är dags!
A79: Vad glad man blir av att läsa om din lycka!

Roligt att höra att storebror är exalterad över lillbrorsan, dom kommer säkerligen att få mycket glädje av varandra genom livet.