Snöflinga: Jag är dåligt insatt i hur det fungerar vid stimulerad FET men så länge mensen inte dyker upp låter det som ett väldigt gott tecken. Att du dessutom har symptom som du känner igen från förra graviditeten kan inte betyda annat än att du är gravid! Håller tummarna allt jag kan, vill höra ett glädjetjut i övermorgon!
Har också varit med om att det har huggit till när jag sträckt på kroppen vid denna ruvning. Aldrig känt detta tidigare så hoppas förstås att det kan vara ett tecken på att det finns någonting kvar i livmodern.
Petto 83: "Tur" i oturen att det ändå blev vid sista sticket som han träffade olyckligt. Usch.. måste ha gjort fruktansvärt ont. Grattis till ruvarstatus!

Tror inte att magsjukan bör ha någon inverkan, embryot är väl skyddat i ett så pass tidigt läge som detta. När har du TD? Lycka till!
Nektar: Nä, det där med superömma bröst med synliga ådror och total trötthet har jag räknat bort för längesen.. man blir verkligen lurad av progesteronet. Planen var att skriva upp eventuella nya symptom denna gång men det blev aldrig av. Började med stick/drag samt kraftig mensvärk under hela RD3 och sen kände jag ingenting alls följande dag. Efter det har jag haft mensvärk ungefär varannan dag och ibland känt att det huggit till när jag sträckt mig. Känslan är dock att det inte har tagit sig så lika bra att ställa in sig på det än att hoppas för mycket. Hade du ont i ryggen efter föregående ET?
turtle01: Inte länge kvar till BF, vad snabbt tiden har gått!

Har ni inhandlat några bebissaker ännu?
Kvinna32: Härligt att du är på gång nu!
Mayflower: Välkommen hit och stort grattis till plusset, fantastiskt!

Vilken tur att din man kollade extra noga på testet så att ni fick denna underbara nyhet redan idag!