• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • jaj13

Vågar inte riktigt tro på det där än. Kan ju fortfarande vara hormon från ägglossningssprutan tänker jag ändå på nå sätt:/ ska försöka hålla mig och vänta in TD nu och ta ett digitalt då:)men man hoppas ju såklart.

• jennyz

Jaj, den ska vara ur kroppen efter tio dagar, men jag förstår dina tankar, avvakta några dagar och ta ett digitalt, kanske i helgen? när är din TD?

• Längta
    Längtan2013 skrev 2014-03-13 22:20:58 följande:
    Hej! Gjorde också äggplock i tisdags. Och imorgon blir det insättning :) Det är vårat 6 ivf ( 5ET & 1 FET ) Längta: Såg att du också gjort äggplock i tisdags, blir det insättning för er imorgon också?

Heej. Jo precis äggplock i tisdags och idag blir de insättning. :) lycka till idag :):)
  • Längta
    Längtan2013 skrev 2014-03-14 07:14:19 följande:
    Längta: Detsamma! :) Håller tummar & tår på att det blir bebis den här gången :)

De e min första gång.. Men den här gången e de vår tur :)
  • santa86

Tusa: vad kul och spännande :)

Jo, dom ringde igår.. Så på tisdag blir det äp :) sååå nervös.. :/ när jag tänker på hur de gick för oss förra gången :/

• Längta
    Längtan2013 skrev 2014-03-14 09:00:23 följande:
    Ja, det är det! :) Spännande att höra hur många som blivit befruktade :)

Ja de ska de verkligen bli.. Men ja börjar bli väldigt nervös nu :)