• Mustikka

IVF Umeå

I fredags fick jag och min man veta att mina FSH värden nu är bra!:) Och att läkaren skulle skicka en remiss för ett landstingsfinansierat IVF försök.
    Vi båda fick remisser skickade till oss för nya prover inför försöket.

Vill så gärna komma igång så fort som möjligt, gärna innan de stänger för sommaren.
    Är det någon här som gjort IVF i Umeå?
    Ungefär hur lång tid tog det från beskedet att ni får börja med IVF till att ni fick sätta igång med allt?
    Berätta gärna om era erfarenheter härifrån Umeå!:)

Är så glad men nervös på samma gång!Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-18 15:06
    Här är en länk till gruppen:)
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ivf-umea-gru...

• Svar på tråden IVF Umeå
  • tusa

Micro: Härligt att ni landat redan! Kör hårt nu! SoligHjärta

ÄD är ju mycket dyrare, så de med erfarenhet i svängen säger att man ska använda landstingets gratisförsök till det när man kan. Kram!!

• EbbaGrön

Nu har mensen kommit så nu blir det att börja med femanest och hoppas att det blir syskonförsök inom några veckor och att ägget/äggen klarar upptining och att allt går vägen! 
    Ni som ätit femanest, hur har ni mått av dom?

• Längta

Herregud ja kan inte tro de e sant... De står gravid på Stickan. :):) gissa vem som e i världens rus idag :):)

• jennyz

Jättegrattis längta!!! Som vi sa, det behövs bara ett guldägg... tänk nu växer ett litet pyre i dig!!! Njuuuut.....

• Längta
    jennyz skrev 2014-03-31 06:49:35 följande:
    Jättegrattis längta!!! Som vi sa, det behövs bara ett guldägg... tänk nu växer ett litet pyre i dig!!! Njuuuut.....

Ja verkligen och måste ju fått guldägget. Helt otroligt och så overkligt kommer stirra på den där Stickan hela dagen :):)
  • tusa
    Längta skrev 2014-03-31 05:20:18 följande:
    Herregud ja kan inte tro de e sant... De står gravid på Stickan. :):) gissa vem som e i världens rus idag :):)
    GRATTIS!!! SkålPlus{#emotions_dlg.flower} Jag är i v.10 och kan inte tro det ännu Flört

Välkommen till vår gravidtråd om du vill..
  • Petto 83
    Längta skrev 2014-03-31 05:20:18 följande:

Stort grattis till er!

Är ju en sådan underbar känsla när man äntligen får det där + på stickan