• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • XcsM

Lyckades posta fel bild och posta för snabbt i inlägget ovan, men ja ja
    Vägde lite över 82kg som mest och gick ner till strax under 60. 
    Vägde kring 76 på bilden till vänster, men har inga bilder från när jag var som störst. 
  • Anonym (Vill ner!!!!)
    XcsM skrev 2013-01-18 13:15:09 följande:

Lyckades posta fel bild och posta för snabbt i inlägget ovan, men ja ja
    Vägde lite över 82kg som mest och gick ner till strax under 60. 
    Vägde kring 76 på bilden till vänster, men har inga bilder från när jag var som störst. 
    Är väldigt imponerad! Hur har du gjort för att få bort det kring magen?
  • XcsM
    Anonym (Vill ner!!!!) skrev 2013-01-18 21:18:29 följande:
    Är väldigt imponerad! Hur har du gjort för att få bort det kring magen?
    Jag tränade/tränar mycket och allsidigt. Mest löpning, rullskidor, styrketräning och cykling  
  • Anonym (Vill ner!!!!)
    XcsM skrev 2013-01-18 21:24:06 följande:
    Jag tränade/tränar mycket och allsidigt. Mest löpning, rullskidor, styrketräning och cykling  
    Ok, allsidigt alltså, både styrka och motion... Hur ofta tränar du?
  • XcsM
    Anonym (Vill ner!!!!) skrev 2013-01-18 21:25:57 följande:
    Ok, allsidigt alltså, både styrka och motion... Hur ofta tränar du?
    Jag tränade mer och mer ju mer jag gick ner i vikt. Jag tycker det är så fruktansvärt roligt och när vikten försvann blev det ju lättare att ex springa. Och när det gick lättare blev det ännu roligare =) 
    I början var det kanske en 3-4 gånger i veckan och sen mot slutet så var det väl 5-6 gånger i veckan och dubbla träningspass någon gång ibland. Körde ofta pulspass (som löpning) på morgonen för att få en förhöjd förbränning under hela dagen.
  • Anonym (Vill ner!!!!)
    XcsM skrev 2013-01-18 21:29:57 följande:
    Jag tränade mer och mer ju mer jag gick ner i vikt. Jag tycker det är så fruktansvärt roligt och när vikten försvann blev det ju lättare att ex springa. Och när det gick lättare blev det ännu roligare =) 
    I början var det kanske en 3-4 gånger i veckan och sen mot slutet så var det väl 5-6 gånger i veckan och dubbla träningspass någon gång ibland. Körde ofta pulspass (som löpning) på morgonen för att få en förhöjd förbränning under hela dagen.
    När du började, gick du gruppträningspass då eller körde du på egen hand? LÄNGTAR efter den effekten att man går ner något kilo, känner sig peppad att träna och känner sig piggare... Just nu har jag en sats negerbullar i kylen... Obestämd
  • XcsM
    Anonym (Vill ner!!!!) skrev 2013-01-18 21:33:05 följande:
    När du började, gick du gruppträningspass då eller körde du på egen hand? LÄNGTAR efter den effekten att man går ner något kilo, känner sig peppad att träna och känner sig piggare... Just nu har jag en sats negerbullar i kylen... Obestämd
    Jag körde en del grupppass, ja! Gick främst på core-pass och bodypump-pass. Bor i ett ganska litet samhälle så utbudet på just gruppträningar är inte det största. Hade säkert gått på fler om det hade funnits fler som hade passat mig.
    Tvingade migsjälv att gå på spinning ibland också men det var inget jag tyckte var jätteroligt direkt. Men fin träning

Negerbullar är gott Det är viktigt att unna sig saker ibland också! Jag gjorde så att jag hade Lördagar som min unnar-dag. Efter ett tag tog jag varannan Lördag. Det tyckte jag funkade bra, på så sätt kände man liksom inte att man gick miste om allt goda samtidigt som det blev lättare att inte småäta onyttigheter under veckorna. Har man en nolltolerans blir det ju lätt så att man tillslut saknar något så mycket att allt går åt skogen.
  • Baby Lei

Finns det fortfarande folk som inte kallar chokladbollar för chokladbollar?

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.