• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Toboas
    Anonym (180cm) skrev 2013-01-09 20:25:23 följande:

FÖRE - 113kilo(!?!?!)

EFTER - 73kilo

Tog mig den där bilden över för att riktigt inse hur jävla stor jag egentligen var. 
    - 40kilo! känns sjukt att det var så mycket! första bilden är tagen sommaren 2009 och efter bilden är tagen 2011, 73 var det minsta jag vägde, jag landade sen på 78kilo och stått still där nu i 2år. Kan inte förstå att jag varit sååååå stor, ska aldrig tillbaka! Gick ner genom att äta regelbundet, normala portioner, inge godis/kakor/glass, mycket grönsaker och Mycket frukt!  Jag äter allt jag vill ha idag, men bara En kaka, En macka, inte 5stycken.. Om jag är sugen på godis tar jag 1,2,3st.. men inte en hel påse ;) fungerar bra för mig och jag slipper känna press runt mat eller att jag går på "diet".

LYCKA TILL ALLIHOPA. 

Bra jobbat!!
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • zarah

Här är mina bilder. Den första är som ni ser 2009 då var jag 19. Men ungefär så såg jag ut till jag började svälta mig i början på 2011. Då jag mådde väldigt dåligt så slutade jag äta och rasade i vikt. Men efter en kollaps och hjälp ifrån en kompis så började vi gymma och äta ordentligt så nu kan jag kolla tillbaka och se stora förändringar. Vilket jag nu är glad för. Jag vet hur många lider och att man inte ser själv hur man ser ut.
    Men till er där ute kämpa på!

Gällande vikt så har jag tyvärr ingen aning om hur många kilon det är.  Då jag alltid blev påhoppad hos sköterskan på skolan om min vikt har jag vägrat ställa mig på en våg sen jag gick i 7 klass. Sen dess får jag ångest varje gång jag ser en våg. Men hur man mår är så mycket viktigare än vad vågen visar.

och jag lyckades inte vända sista bilden... 

• Tigerliljaaa

Tror min pakt var lite för snäll... ställde mig på vågen som visade 96,1 mitt första delmål är 95 och sen 90 O.s.v andra veckan började igår så förhoppningsvis kommer det bliderlångt tidigare än april!:)

• MissSaAnd

Har gått ner 2-3kg till sen dessa bilderna, men nu j*vlar ska jag gå ner ännu mer :)

• Nemiia

Här är ett litet före och efter kollage. 22 kg har jag gått ner på 8 mån.

• MissGrimm
    Nemiia skrev 2013-01-18 12:43:10 följande:
    Här är ett litet före och efter kollage. 22 kg har jag gått ner på 8 mån.

Wow! Sjukt imponerande! Tummen upp på det =)
  • Nemiia
    MissGrimm skrev 2013-01-18 12:47:35 följande:
    Wow! Sjukt imponerande! Tummen upp på det =)
    Tack! I feel good :)
  • Nemiia

Ni är grymt duktiga allihopa i den är tråden, starkt jobbat och heja heja!!

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.