• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Jeulina

Så roligt att denna tråden fortfarande är igång! Om några månader kommer bilder från mig också!! :)

• Anonym (Vill ner!!!!)

Någon mer som vill bidra med sina framsteg?

• Anonym (Vill ner!!!!)
    EmmaHenke skrev 2013-01-08 22:34:56 följande:
    Favoritar och lägger in bilder i morgon.
    Skrattande
  • Tigerliljaaa

Jag kör stenhårt på LCHF och träning nu F.o.m det nya året och har på denna första vecka gått ner 2,8 kg så det började bra:) gör en pakt med mig själv ( och er) nu...
    Senast 1april ska jag ha nåt mitt 2:à delmål D.v.s - 10 kg och då lägger jag ut bilder. Slutmålet är -25 sen får jag se hur jag ser ut.
    Startpunkt för mig är 100,2:/

• Anonym (Vill ner!!!!)
    Tigerliljaaa skrev 2013-01-09 19:33:41 följande:
    Jag kör stenhårt på LCHF och träning nu F.o.m det nya året och har på denna första vecka gått ner 2,8 kg så det började bra:) gör en pakt med mig själv ( och er) nu...
    Senast 1april ska jag ha nåt mitt 2:à delmål D.v.s - 10 kg och då lägger jag ut bilder. Slutmålet är -25 sen får jag se hur jag ser ut.
    Startpunkt för mig är 100,2:/
    Hejja hejja!!!!!
  • Anonym (180cm)

FÖRE - 113kilo(!?!?!)

EFTER - 73kilo

Tog mig den där bilden över för att riktigt inse hur jävla stor jag egentligen var. 
    - 40kilo! känns sjukt att det var så mycket! första bilden är tagen sommaren 2009 och efter bilden är tagen 2011, 73 var det minsta jag vägde, jag landade sen på 78kilo och stått still där nu i 2år. Kan inte förstå att jag varit sååååå stor, ska aldrig tillbaka! Gick ner genom att äta regelbundet, normala portioner, inge godis/kakor/glass, mycket grönsaker och Mycket frukt!  Jag äter allt jag vill ha idag, men bara En kaka, En macka, inte 5stycken.. Om jag är sugen på godis tar jag 1,2,3st.. men inte en hel påse ;) fungerar bra för mig och jag slipper känna press runt mat eller att jag går på "diet".

LYCKA TILL ALLIHOPA.

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.