• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Sabitch

Kul att se så många som väljer att må bättre :) Bra jobbat!

Mizzii skrev 2013-09-02 13:30:10 följande:
    Denna tråden ger mig verkligen en  stor energi kick att verkligen lyckas med att gå ner i vikt

Ni är så jäkla duktiga så ni anar inte.

Hur har ni lyckats? Gått på någon diet eller något annat?   
    För min egna del var det träning och bra kost som gjorde att jag lyckades :)
  • misscleaver82

wow vad ni är duktiga.  Jag har nyligen börjat att gå ner i vikt, och letade faktiskt efter en tråd liknande denna.  Ni är min inspirationskälla. =)  

Jag har ju inte gått ner något ännu, så det finns ingen efter-bild.  Men det kommer. =)

Än en gång: Ni är grymma! 

• Fenina
    misscleaver82 skrev 2013-10-20 21:08:00 följande:
    wow vad ni är duktiga.  Jag har nyligen börjat att gå ner i vikt, och letade faktiskt efter en tråd liknande denna.  Ni är min inspirationskälla. =)  

Jag har ju inte gått ner något ännu, så det finns ingen efter-bild.  Men det kommer. =)

Än en gång: Ni är grymma! 
    Alla måste börja någonstans! Massa lycka till! Denna tråden är super att slå en blick i mellan varven när det känns tungt! Påminner en om målet Glad
  • misscleaver82
    Fenina skrev 2013-10-20 21:12:24 följande:
    Alla måste börja någonstans! Massa lycka till! Denna tråden är super att slå en blick i mellan varven när det känns tungt! Påminner en om målet Glad
    Jag håller helt med dig. =) Jag känner mig så peppad nu, när jag ser alla dessa fina bilder.  =)  
  • Jon the papa

Ops råka trycka posta istället för lägg till bild. 

Bild 1 - 90 kg 2009
    bild 2 - 95 kg 2010 (Börja med LCHF)
    bild 3 - 75 kg 2011
    bild 4 - 67 kg 2012
    bild 5 - 63 kg 2013 -------> lchf tills nån gång jag dör. Mår bättre än vad jag gjort i mitt liv, har perfekta blodvärlden och är friskare än någonsin och hållt vikten i ett år utan ansträngning och funnit mitt livs kärlek, mycket  pga nyfunnet kalasbra självförtroende man lite får på köpet av att bli av med 32 kilo :)

Massa grattis och lycka till er andra i denna pepptråd ! :)  

• Topcom

Ni som kör lchf, tränar ni som vanligt eller hur gör ni? När jag har försökt med den metoden blir jag alltid så matt på träningen pga brist på kolhydrater, och träningen är viktig för mig så jag har lagt av :(

• theea

Duktiga alla är. Tycker dock att du har finast kropp på den bilden med svara shorts, den sista är du för smal på för att va man,

• Jon the papa
    Topcom skrev 2013-10-22 08:54:16 följande:
    Ni som kör lchf, tränar ni som vanligt eller hur gör ni? När jag har försökt med den metoden blir jag alltid så matt på träningen pga brist på kolhydrater, och träningen är viktig för mig så jag har lagt av :(
    Träning har aldrig varit bättre på lchf jämfört med tidigare. Fast tränade bara ett tag. Vet ju inte hur du äter och det är ju rätt lätt att göra omedvetet fel. Nu tränar jag ju inte speciellt mycket heller. Har dock energi till det när jag gör det som snudd på aldrig tar slut, samma sak om jag ska jogga ner till stan. 
    theea skrev 2013-10-22 09:01:48 följande:
    Duktiga alla är. Tycker dock att du har finast kropp på den bilden med svara shorts, den sista är du för smal på för att va man,
    Tur att smaken är som baken. Även om bilden ser något smalare ut i den vinkeln än vad verkligheten är. Så kanske du bör tänka över skriftspråket i en pepptråd till folk som kämpat med vikt i ett liv. Även om det va en högst subjektiv kommentar, så är det ju samma som att säga att jag tycker du ser för mullig och får oproportionerligt liten byst för att vara kvinna även om det är min subjektiva åsikt.

Kanske lite väl smal ut för "min" smak låter kanske lite bättre eller?

Här är det min kropp ligger i vikt och har gjort i ett år då jag är naturligt smal och inte så muskulös. Ska jag upp i vikt får jag äta ohälsosamt och lägga på fett som bara lägger sig runt magen och gör mig sjuk och ger mig tillbaka mina allergier och krånglig mage som man dragits med hela livet.

Eller stryketräna upp mig som en galning. Fast föredrar att vara här som min käreste (och ja då framförallt) mår bäst av att ha mig.  

• theea

Hmm är du alltid lika otrevlig? Kan inte se att jag klankar ner på dig för att jag sa att du var smal? Inte lätt att veta att du har problem med din mage och sånt.

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.