Topcom skrev 2013-10-22 08:54:16 följande:
Ni som kör lchf, tränar ni som vanligt eller hur gör ni? När jag har försökt med den metoden blir jag alltid så matt på träningen pga brist på kolhydrater, och träningen är viktig för mig så jag har lagt av :(
Träning har aldrig varit bättre på lchf jämfört med tidigare. Fast tränade bara ett tag. Vet ju inte hur du äter och det är ju rätt lätt att göra omedvetet fel. Nu tränar jag ju inte speciellt mycket heller. Har dock energi till det när jag gör det som snudd på aldrig tar slut, samma sak om jag ska jogga ner till stan.
theea skrev 2013-10-22 09:01:48 följande:
Duktiga alla är. Tycker dock att du har finast kropp på den bilden med svara shorts, den sista är du för smal på för att va man,
Tur att smaken är som baken. Även om bilden ser något smalare ut i den vinkeln än vad verkligheten är. Så kanske du bör tänka över skriftspråket i en pepptråd till folk som kämpat med vikt i ett liv. Även om det va en högst subjektiv kommentar, så är det ju samma som att säga att jag tycker du ser för mullig och får oproportionerligt liten byst för att vara kvinna även om det är min subjektiva åsikt.
Kanske lite väl smal ut för "min" smak låter kanske lite bättre eller?
Här är det min kropp ligger i vikt och har gjort i ett år då jag är naturligt smal och inte så muskulös. Ska jag upp i vikt får jag äta ohälsosamt och lägga på fett som bara lägger sig runt magen och gör mig sjuk och ger mig tillbaka mina allergier och krånglig mage som man dragits med hela livet.
Eller stryketräna upp mig som en galning. Fast föredrar att vara här som min käreste (och ja då framförallt) mår bäst av att ha mig.