• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (89a)
    Topcom skrev 2013-10-22 08:54:16 följande:
    Ni som kör lchf, tränar ni som vanligt eller hur gör ni? När jag har försökt med den metoden blir jag alltid så matt på träningen pga brist på kolhydrater, och träningen är viktig för mig så jag har lagt av :(

Jag tränar som vanligt. Oftast på morgonen så då blir det ju ingen skillnad jämfört med förut, jag tränar på fastande mage oavsett. Har inte känt av någon matthetskänsla eller så alls, men jag har nog haft milda "övergångsbesvär" rent allmänt om man jämför med andra.
  • Toboas
    Maria1982 skrev 2013-10-23 12:42:16 följande:
    Det här är min resa.
    Bra jobbat och jättefint resultat! Hur lång tid tog det?
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
  • 7 michelingodingar

Wow vad fina ni är och var stolta över det ni har lyckats med!!!!!!

Nu är jag snart i mål, jag har 8,8 kg kvar och har sedan 1 jan i år gått ner 25,6 kg
  • Anonym (slank 2014)
    Jon the papa skrev 2013-10-23 12:36:34 följande:
    Tackar, fast det är mycket hur vikt fördelas, många har en skrämmande mängd fett som ligger runt organen(farligt), det fettet väger också en hel del, men många har det dolt, därför kan en smal person som är precis lika lång som jag, ser ut precis som mig väga 70+ kilo. 

Väger jag 70 kilo (ja utan muskelbygg då) så ser jag bra jäkla lönnfet ut. Så alla är faktiskt mer eller mindre rätt likartade till formen generellt sätt även om små ytterheter finns åt båda hållen, Men ska man se det generellt så är alla väldigt lika.

Haha du får gärna PMa mig om varför du inte tror på lchf eller logkolhydrat kost (Nej ska inte försöka omvända dig) om du vill så slipper man ta upp massa trådplats och offtopic lite.

Men man kan "tro" sig veta mycket. Jag visste med god säkerhet mycket om kost för 4 år sedan. Vilket bara tyvärr var pinsamt fel.

Men massa tack iallafall   
    Jag tyckte också att 63 kilo till 180 cm lät väldigt lite. Men du ser ju verkligen inte mager ut på bilderna, utan slank och muskulös. Lite som Brad Pitt i Fight Club. Tungan ute Det är lustigt hur lite en siffra säger egentligen.

Bra jobbat av dig, förstår att det måste kännas superskönt att ha blivit av med den extra vadderingen!
  • Anonym (slank 2014)
    Det här är min resa.
    Jättefint resultat! Hur mycket har du gått ner och med vilken metod?
  • Anonym (slank 2014)
    7 michelingodingar skrev 2013-10-23 15:16:46 följande:

Nu är jag snart i mål, jag har 8,8 kg kvar och har sedan 1 jan i år gått ner 25,6 kg
    Vilken skillnad! Snyggt!
  • Maria1982
    Toboas skrev 2013-10-23 14:40:22 följande:
    Bra jobbat och jättefint resultat! Hur lång tid tog det?
    Science is not a belief system: no belief system instructs you to question the system itself.
    84 till 64, så 20 kg.

Tog det första och det värsta med pulver. Sen har jag fortsatt med träning och mer hälsosam mat och inga fler bebisar
  • Jon the papa
    Det här är min resa.
    Snyggt jobbat :) ! 
    7 michelingodingar skrev 2013-10-23 15:16:46 följande:

Och kanon bra du med :) 

Alltså 20 som 30 eller 40 kilo ja, tom 10 kg. Fatta vad man utsätt stackars knäskålar och fotleder för. Som att konka runt på 2 st kopior utav min dotter på vardera axel konstant änna med min 30 isch nedgång. Galet när man tänker efter för är ju jobbigt att konka runt med henne på axlarna nu en längre sträcka så inte konstigt att man blev lite matt efter mycket trappor. 

Keep the good work going :) Kalasfina :) 

• Fridayyy
    Maria1982 skrev 2013-10-23 15:51:53 följande:
    84 till 64, så 20 kg.
    Tog det första och det värsta med pulver. Sen har jag fortsatt med träning och mer hälsosam mat och inga fler bebisar

Hur lång är du? Har du tränat mycket? Bra jobbat!!!
  • Fridayyy
    Jon the papa skrev 2013-10-23 12:36:34 följande:
    Tackar, fast det är mycket hur vikt fördelas, många har en skrämmande mängd fett som ligger runt organen(farligt), det fettet väger också en hel del, men många har det dolt, därför kan en smal person som är precis lika lång som jag, ser ut precis som mig väga 70+ kilo. 

Väger jag 70 kilo (ja utan muskelbygg då) så ser jag bra jäkla lönnfet ut. Så alla är faktiskt mer eller mindre rätt likartade till formen generellt sätt även om små ytterheter finns åt båda hållen, Men ska man se det generellt så är alla väldigt lika.

Haha du får gärna PMa mig om varför du inte tror på lchf eller logkolhydrat kost (Nej ska inte försöka omvända dig) om du vill så slipper man ta upp massa trådplats och offtopic lite.

Men man kan "tro" sig veta mycket. Jag visste med god säkerhet mycket om kost för 4 år sedan. Vilket bara tyvärr var pinsamt fel.

Men massa tack iallafall   
    Vad har du för BMI då? Jag tycker också det är konstigt att du väger så lite, hade inte gissat på det men det är väl mycket under medelvikt för andra herrar som är 180 cm?
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.