Jon the papa skrev 2013-10-23 12:36:34 följande:
Tackar, fast det är mycket hur vikt fördelas, många har en skrämmande mängd fett som ligger runt organen(farligt), det fettet väger också en hel del, men många har det dolt, därför kan en smal person som är precis lika lång som jag, ser ut precis som mig väga 70+ kilo.
Väger jag 70 kilo (ja utan muskelbygg då) så ser jag bra jäkla lönnfet ut. Så alla är faktiskt mer eller mindre rätt likartade till formen generellt sätt även om små ytterheter finns åt båda hållen, Men ska man se det generellt så är alla väldigt lika.
Haha du får gärna PMa mig om varför du inte tror på lchf eller logkolhydrat kost (Nej ska inte försöka omvända dig) om du vill så slipper man ta upp massa trådplats och offtopic lite.
Men man kan "tro" sig veta mycket. Jag visste med god säkerhet mycket om kost för 4 år sedan. Vilket bara tyvärr var pinsamt fel.
Men massa tack iallafall
Jag tyckte också att 63 kilo till 180 cm lät väldigt lite. Men du ser ju verkligen inte mager ut på bilderna, utan slank och muskulös. Lite som Brad Pitt i Fight Club.

Det är lustigt hur lite en siffra säger egentligen.
Bra jobbat av dig, förstår att det måste kännas superskönt att ha blivit av med den extra vadderingen!