• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (Fått tummarna ur)

Hej alla duktiga och inspirerande människor i denna tråd! När jag precis påbörjat min egen resa skrev jag i tråden om vilka förebilden ni alla är och om hur jag en dag också skulle lägga upp bilder över min viktnedgång, och ni anar inte hur glad jag är över att faktiskt kunna göra det idag!

Jag blev egentligen "klar" i somras, men har inte fått tummarna ur förens nu att ta den där sista efterbilden, men nu äntligen :D det tog mig dryga halvåret genom god nyttig mat och mycket träning. För mig handlade det inte jättemycket om utseendet, för jag vet att jag hade kunnat gå ner 10kg ytterligare utan att det hade sett konstigt ut, utan mitt drömmål var att hamna på ett hälsosamt BMI. Jag gick från ett BMI på 35, alltså grav fetma, till idag 23,5, över alla mina förhoppningar! Nästa mål blir att bli riktigt fit till sommaren 14 :D

kram på er alla

• Givitupp
    Anonym (Fått tummarna ur) skrev 2014-02-13 12:22:47 följande:
    Hej alla duktiga och inspirerande människor i denna tråd! När jag precis påbörjat min egen resa skrev jag i tråden om vilka förebilden ni alla är och om hur jag en dag också skulle lägga upp bilder över min viktnedgång, och ni anar inte hur glad jag är över att faktiskt kunna göra det idag!

Jag blev egentligen "klar" i somras, men har inte fått tummarna ur förens nu att ta den där sista efterbilden, men nu äntligen :D det tog mig dryga halvåret genom god nyttig mat och mycket träning. För mig handlade det inte jättemycket om utseendet, för jag vet att jag hade kunnat gå ner 10kg ytterligare utan att det hade sett konstigt ut, utan mitt drömmål var att hamna på ett hälsosamt BMI. Jag gick från ett BMI på 35, alltså grav fetma, till idag 23,5, över alla mina förhoppningar! Nästa mål blir att bli riktigt fit till sommaren 14 :D

kram på er alla
    Grattis.
  • Anonym (Maria)

kram på er alla
    Wow! Bra jobbat! 
  • Anonym (slank 2014)

kram på er alla
    Viket fantastiskt resultat, bra jobbat!! Hur lång tid tog det och vilken metod använde du?
  • Fetma
    Anonym (slank 2014) skrev 2014-02-13 13:44:25 följande:
    Viket fantastiskt resultat, bra jobbat!! Hur lång tid tog det och vilken metod använde du?

Tips: läs igenom inlägget du citerade så får du svar på båda dina frågor.

(Och om du inte orkar göra det, så kan jag berätta att det står "det tog mig dryga halvåret genom god nyttig mat och mycket träning.")

• Anonym (tjocka jag)

Nu behöver jag ny inspiration så jag söker efter dig som vill dela med dig av din viktresa vilket gör det enklare för mig att inte falla för frestelsen!

• Anonym (tjocka jag)

MEH! Tråden LEVER!? Såg ut (alldeles nyss) som den hade stannat 2012. Då så, never mind jag har ett helt år att kika på!!! =)

• Anonym (Fått tummarna ur)
    Anonym (slank 2014) skrev 2014-02-13 13:44:25 följande:
    Tack så mycket alla :) Kan tillägga här att jag började med att räkna kcal de första veckorna för att få ett humm och begränsa mina portioner. Efter ett tag går det av sig själv dock. 
  • Anonym (slank 2014)
    Anonym (Fått tummarna ur) skrev 2014-02-14 00:35:34 följande:
    Tack så mycket alla :) Kan tillägga här att jag började med att räkna kcal de första veckorna för att få ett humm och begränsa mina portioner. Efter ett tag går det av sig själv dock. 
    Helt otroligt att du gick ner 30 (!) kilo på drygt ett halvår, särskilt du använda den gamla hederliga kalorimetoden. Hur som helst, otroligt bra gjort, jag är mycket imponerad och väldig inspirerad!
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.