• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Schna
    Maria1982 skrev 2014-04-17 22:47:20 följande:
    Började en ny kamp mot vikten i dec. Har ett par brallor som jag bara SKA i igen!!!!
    Första bilden är från jan/feb, andra bilden är tagen för tre veckor sen kanske. Så visst händer det grejer!
    Började på 72 kg till 163 cm, nu visar vågen 68. Målet med vikten (fråga mig inte varför siffrorna är så himla viktiga..) är 62 kg.
    Tränar 6 dgr i veckan, äter kolhydratsnålt och massvis protein.

Vi är nästan lika långa men min mage ser inte ut så ens vid 50 kg. Fascinerande vad olika det är.
    It takes a fool to remain sane
  • Volt
    mikipiki skrev 2014-04-14 00:26:28 följande:
    Jag nästan skäms över hur jag sett ut. Mår skitdåligt av att se gamla bilder på mig själv. För jag vet hur olycklig jag var med den kroppen. Brydde mig inte om mig själv alls.. Jag har en liten liten bit kvar fortfarande, men jag har iallafall nått mitt främsta delmål vilket var att komma ner till normalt bmi :) nu ska bara målvikten nås sen är jag nöjd!
    Du är så jävla snygg. Ville bara säga det! 
  • Anonym (Tummarna ur)

Vad roligt att se allas framsteg, ni är grymma allihopa!

• Anonym (Pågående 2)

Ni är alla grymt duktiga!

• Agdaa
    mikipiki skrev 2014-05-24 12:56:47 följande:
    -30kg och 37cm i midjan :)

Wow! Bra jobbat! Hur och på hur lång tid?
  • Mickan76
    mikipiki skrev 2014-05-24 12:56:47 följande:
    -30kg och 37cm i midjan :)

Helt otroligt att det är samma människa på bilderna! Grymt jobbat!! Hur har du burit dig åt?
  • Anonym (På väg...)

Nu är jag åtminstone på väg. 3 månader senare är jag 10 kg lättare, tränar betydligt mer, rör på mig massor och äter kolhydratsfattig kost. Ser fram emot ytterligare tre månaders resultat Glad Är 162 cm och kommer alldeles strax  komma under gränsen för övervikt om man ser till BMI. Kämpa kämpaSolig

• Mapa
    Tirja skrev 2012-04-17 18:57:24 följande:
    Första bilden är 5 dagar efter förlossningen med sonen, ca 100+ kg till mina 158 cm.ca ett halvår efter förlossningen tog jag tag i vikten och började gå ner, vägde då 93 kg, på den andra bilden nästan 6 månader senare 79 kgOktober 2011 73 kg. (vilket va mindre än när jag blev gravid första gången) Nu är jag dock gravid igen och väger 90 kg. Men längtar tills jag får ta tag i vikten och göra det riktigt! Hann ju aldrig ner till min målvikt som ligger på ca 60 kg!

Riktigt snyggt kämpat!
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.