• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (Yeck)

Varför göra våld på kroppen för all framtid när man kan göra det naturligt? Visst, det tar längre tid men ni måste ju ändå lägga om kosten efteråt. Hoppas ni har förstått att det inte funkar att fortsätta att svulla i sig bullar o allt annat som vanligt efter en operation!!

• T T T

Vi börjar med denna, ursäkta bildkvalitet men hoppas ni ser :)

började på 73-74kg i maj 2013 till mina ynka 162cm.

• T T T

Idag :D

Från 73-74kg till 55kg :)

Nu ska jag bara börja träna lite också ;)

• mikipiki
    Anonym (Yeck) skrev 2014-02-04 23:56:19 följande:
    Varför göra våld på kroppen för all framtid när man kan göra det naturligt? Visst, det tar längre tid men ni måste ju ändå lägga om kosten efteråt. Hoppas ni har förstått att det inte funkar att fortsätta att svulla i sig bullar o allt annat som vanligt efter en operation!!

Va? Det är typ ingen här inne som gjort en gbp operation? Kanske någon enstaka, men de flesta har ju gått ner på egen hand..
  • T T T
    Jon the papa skrev 2014-02-05 00:04:36 följande:

Snyggt jobbat :D

Tack :) om du mena mig :P
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.