• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (ms)

så tråkigt detta är! hamna i ett dåligt förhållande där jag gick upp nästan allt igen. idag är det en kamp mellan mig och maten, är inte riktigt där än, men tar 1 dag i taget!

• Fenina
    Anonym (Yeck) skrev 2014-03-12 23:34:38 följande:

Oj va fet du va!!! Jag är 20 kg tyngre till samma längd o tränar inte heller så här snackar vi deg! :o
    Kroppar ser väldigt olika ut oavsett om man väger samma och har precis samma längd. Minns när vi körde jämförelser i en tråd för något år sedan. Min vikt då var betydligt lägre idag och då räknades jag som smal, medan någon annan i tråden som vägde samma var tjock. 
    Kolla in i trådarna där människor ber de gissa längd utifrån bild och längd, så ser du att gissningen varierar, och de flesta räknar utifrån sin egen kroppsbyggnad och det blir helt olika.... 
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv <<
  • Anonym (S)

Känner att jag nu vill dela med mig av några bilder.. har förvisso "bara" gjort halva resan hittills.. har ca.15-20kg kvar att gå ner. Bilderna är från 107kg till 88kg. 

• mikipiki

Jag nästan skäms över hur jag sett ut. Mår skitdåligt av att se gamla bilder på mig själv. För jag vet hur olycklig jag var med den kroppen. Brydde mig inte om mig själv alls.. Jag har en liten liten bit kvar fortfarande, men jag har iallafall nått mitt främsta delmål vilket var att komma ner till normalt bmi :) nu ska bara målvikten nås sen är jag nöjd!

• Maria1982

Började en ny kamp mot vikten i dec. Har ett par brallor som jag bara SKA i igen!!!!

Första bilden är från jan/feb, andra bilden är tagen för tre veckor sen kanske. Så visst händer det grejer!

Började på 72 kg till 163 cm, nu visar vågen 68. Målet med vikten (fråga mig inte varför siffrorna är så himla viktiga..) är 62 kg.

Tränar 6 dgr i veckan, äter kolhydratsnålt och massvis protein.

• Fenina

Jättegrymt jobbat av er alla! 

S, du har ju gjort ett riktigt hästjobb, så väldigt inspirerande!

MikiPiki ser man ju att även hon genom blod svett och tårar nått en sund livsstil!

Och Maria är också jätteduktig! Även om skillnaden blir ”mindre” ju mindre man är, så blir det också svårare att tappa eftersom varje kilo blir en högre procent! 

Kämpa på! Solig

• Maria1982
    Fenina skrev 2014-04-18 09:19:31 följande:

Jättegrymt jobbat av er alla! 

S, du har ju gjort ett riktigt hästjobb, så väldigt inspirerande!

MikiPiki ser man ju att även hon genom blod svett och tårar nått en sund livsstil!

Och Maria är också jätteduktig! Även om skillnaden blir ?mindre? ju mindre man är, så blir det också svårare att tappa eftersom varje kilo blir en högre procent! 

Kämpa på! Solig

Jag började 2011 på 84 kg, gick ner till 62. Sen kom vantrivsel på jobbet med depression på köpet som medicinerades och pang bom vägde jag 72 kg igen :-O

Nu jagar jag den där 62:an igen
  • Fenina
    Maria1982 skrev 2014-04-18 14:21:07 följande:
    Jag började 2011 på 84 kg, gick ner till 62. Sen kom vantrivsel på jobbet med depression på köpet som medicinerades och pang bom vägde jag 72 kg igen :-O
    Nu jagar jag den där 62:an igen
    Ligger också där omkring! Efter sista graviditeten gick jag ner nästan allt till mellan barnen, men sen blev jag deprimerad, gick upp, och nu är jag på väg ner igen... Har väl en 10 kilo kvar som jag siktar på, men får se var jag landar, mäter hellre centimetrar än vikt
  • Schna

Jag älskar den här tråden, haft den bland favoriter i evigheter Hjärta

It takes a fool to remain sane
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.