• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (Slimmy)
    T T T skrev 2014-02-04 23:58:17 följande:
    Vi börjar med denna, ursäkta bildkvalitet men hoppas ni ser :)

började på 73-74kg i maj 2013 till mina ynka 162cm.

Bra jobbat!

Men för mina personliga smak ser du nästan bäst ut vid 62 kg

Och jag tycker inte att det så farligt ut vid 73-74 heller egentligen.

Men det viktiga är att du känner dig pigg och frisk.

Bra jobbat!
  • T T T
    Anonym (Slimmy) skrev 2014-02-05 11:04:20 följande:

Bra jobbat!

Men för mina personliga smak ser du nästan bäst ut vid 62 kg smile1.gif

Och jag tycker inte att det så farligt ut vid 73-74 heller egentligen.

Men det viktiga är att du känner dig pigg och frisk.

Bra jobbat!
    Å tack å tack :) mår såå mycket bättre nu än förr, känner mig så "lätt" ;)
  • Anonym (?)
    T T T skrev 2014-02-05 13:30:40 följande:
    Å tack å tack :) mår såå mycket bättre nu än förr, känner mig så "lätt" ;)

Bra jobbat! Hur gjorde du? Ngn särskild diet?
  • T T T
    Anonym (?) skrev 2014-02-05 13:46:51 följande:

Bra jobbat! Hur gjorde du? Ngn särskild diet?
    Jag slutade äta godis å andra sötsaker, ingen dricka, ingen saft. Blivit mycket kaffe. Äppelcidervinägertabletter, 2 om dagen i en månad sen orka jag inte bry mig om dom mer. Fett och kolhydratsblockerare lite då å då.

Och började använda grädde i ALL mat.

Har inte ens börjat träna än ;P men ska ta tag i det snart..
  • Anonym (?)
    T T T skrev 2014-02-05 14:49:21 följande:
    Jag slutade äta godis å andra sötsaker, ingen dricka, ingen saft. Blivit mycket kaffe. Äppelcidervinägertabletter, 2 om dagen i en månad sen orka jag inte bry mig om dom mer. Fett och kolhydratsblockerare lite då å då. Och började använda grädde i ALL mat. Har inte ens börjat träna än ;P men ska ta tag i det snart..

Undrar för jag är lika lång och vill gå ner lika mycket men det känns som att inget händer vad jag än gör.. Åt du mycket godis innan? Grädde i allt?! Då skulle jag gå upp.. Hur ser en typisk matdag ut för dig?
  • T T T
    Anonym (?) skrev 2014-02-05 17:15:36 följande:

Undrar för jag är lika lång och vill gå ner lika mycket men det känns som att inget händer vad jag än gör.. Åt du mycket godis innan? Grädde i allt?! Då skulle jag gå upp.. Hur ser en typisk matdag ut för dig?
    Åt godis nästan varje dag å drack massa cola..

Grädde i allt ja, vanlig vispgrädde :) gör egna såser, har i köttfärs, grytor, gratänger osv.

En vanlig dag börjar IBLAND med frukost, kan va gröt, yoghurt, smörgås eller nåt sånt. Lunch, vid 12-13tiden, hemlagat såklart oftast något med pasta, grädde och massa grönsaker. Middag nån gång vid 17-18tiden, hemlagat, oftast potatis eller ris, kött/fisk och självklart grädde och massa grönsaker. Har jag en sen kväll, tex jobb, så blir det oftast yoghurt, smoothie, gröt eller en snabb billys pizza nån gång under kvällen. Massa kaffe och vatten under dagarna.

Jag äter faktiskt inte så nyttigt, så jag förstår inte själv hur jag klara gå ner så mycket utan varken motion eller träning... Men regelbundna måltider, ingen cola, mindre godis, inga kaffekakor till varje kaffekopp, mindre portioner, mer grönsaker :)
  • Anonym (?)
    T T T skrev 2014-02-05 18:32:47 följande:
    Åt godis nästan varje dag å drack massa cola.. Grädde i allt ja, vanlig vispgrädde :) gör egna såser, har i köttfärs, grytor, gratänger osv. En vanlig dag börjar IBLAND med frukost, kan va gröt, yoghurt, smörgås eller nåt sånt. Lunch, vid 12-13tiden, hemlagat såklart oftast något med pasta, grädde och massa grönsaker. Middag nån gång vid 17-18tiden, hemlagat, oftast potatis eller ris, kött/fisk och självklart grädde och massa grönsaker. Har jag en sen kväll, tex jobb, så blir det oftast yoghurt, smoothie, gröt eller en snabb billys pizza nån gång under kvällen. Massa kaffe och vatten under dagarna. Jag äter faktiskt inte så nyttigt, så jag förstår inte själv hur jag klara gå ner så mycket utan varken motion eller träning... Men regelbundna måltider, ingen cola, mindre godis, inga kaffekakor till varje kaffekopp, mindre portioner, mer grönsaker :)

Kan det vara fett och kolhydratsblockerarna som oxå gav effekt? Vad är det?
  • T T T
    Anonym (?) skrev 2014-02-05 20:20:51 följande:

Kan det vara fett och kolhydratsblockerarna som oxå gav effekt? Vad är det?
    Började med dom när jag redan gått ner 12kg, viktnedgången började gå trögt då så provade dom. Tog dom inte varje dag, bara ibland. Friggs viktkontroll, finns på Coop.

Äppelcidervinäger hjälper till att hålla vikten under kontroll.
  • Jon the papa

Oj tyckte det va 2 olika. Men va visst bara så då då får du det "Snyggt jobbat" Bara till dig själv :) Toksnygg ju :D

• T T T
    Jon the papa skrev 2014-02-06 16:04:44 följande:

Oj tyckte det va 2 olika. Men va visst bara så då då får du det "Snyggt jobbat" Bara till dig själv :) Toksnygg ju :D

Aw tack :) vad glad jag blir :)
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.