• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (Slimmy)

Jag är sjukt imponerad av precis alla er som klarat av resan, oavsett om ni gått ner fem svåra kg eller halva er kroppsvikt. Jag blir inspirerad av er.

Bra jobbat!

• jemo2014

Tror detta var 2011 kanske, drygt 100 kilo till 165cm, dålig bild jag vet... men var inte med på många då :)

2013/2014 Efter många timmar på gymmet och en lågkolhydratskost med små mål ca 5-6 gånger om dagen. Väger 68 kilo och är suprnöjd! Vill inte ner ett gram till :)

Bloggar på: www.familjenkling.wordpress.com 

• MysMamman87
    Maria1982 skrev 2014-03-06 12:58:16 följande:
    Jag körde pulver i 20 veckor! Hardcore rakt igenom.
    Nu äter jag massor med protein och tränar som en galning.
    Vad var det för pulver? Har testat några men va så äckliga så det gick inte alls. Testade med soppor sen och det gick ett tag, men fastnar i det gamla igen - måste ha nåt att äta hela tiden nästan och då är det mest choklad :(
  • Maria1982
    MysMamman87 skrev 2014-03-06 22:58:30 följande:
    Vad var det för pulver? Har testat några men va så äckliga så det gick inte alls. Testade med soppor sen och det gick ett tag, men fastnar i det gamla igen - måste ha nåt att äta hela tiden nästan och då är det mest choklad :(
    Cambridge först, sen bytte hon jag köpte av till Slanka.

Slanka kan du köpa på nätet.
  • Anonym (vill veta)

Hr klara du 20 veckor? Jag klarar 5 dagar som Max

Maria1982 skrev 2014-03-07 21:03:21 följande:
    Cambridge först, sen bytte hon jag köpte av till Slanka.

Slanka kan du köpa på nätet.

• Anonym (En bit kvar)
    Peppus skrev 2014-03-06 15:45:42 följande:
    En bit kvar:Jag tycker du var supervacker i din före" bild!!
    Tack ska du ha men känns bra skönt att vara lättare =)
  • Maria1982
    Anonym (vill veta) skrev 2014-03-10 08:21:03 följande:

Hr klara du 20 veckor? Jag klarar 5 dagar som Max smile4.gif

Jag är ganska envis

Kommer man bara över första vecka så går det som en dans sen.
  • Lorkah

Efter nästan nio månader på soffan har jag nu börjat träna igen. Vill inte lägga upp nån bild än för jag är så dallrig och äcklig (171 cm till 65 kg, men det är fett, musklerna har förtvinat)

Har börjat med långa promenader 2 ggr i veckan, ska börja träningscykla nästa vecka igen och jag går 3 ggr/veckan på gym för styrka. Jag tar det väldigt lätt nu i början eftersom jag alltså vart sjuk och inte kunnat röra på mig på så himla länge. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen jag ser enorma resultat redan efter 3 månader. Är så trött på att vara så muskelsvag och degig, känner mig så motbjudande och vidrig. Är riktigt imponerad och inspirerad av bilderna här! Och, jag tar även proteinpulver nu, caseine, vilket jag hoppas hjälper. Kanske jag med vågar lägga upp bilder när jag har fina efterbilder att ha brevid förebilden.

• Anonym (Yeck)
    Lorkah skrev 2014-03-12 20:38:18 följande:
    Efter nästan nio månader på soffan har jag nu börjat träna igen. Vill inte lägga upp nån bild än för jag är så dallrig och äcklig (171 cm till 65 kg, men det är fett, musklerna har förtvinat) Har börjat med långa promenader 2 ggr i veckan, ska börja träningscykla nästa vecka igen och jag går 3 ggr/veckan på gym för styrka. Jag tar det väldigt lätt nu i början eftersom jag alltså vart sjuk och inte kunnat röra på mig på så himla länge. Jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen jag ser enorma resultat redan efter 3 månader. Är så trött på att vara så muskelsvag och degig, känner mig så motbjudande och vidrig. Är riktigt imponerad och inspirerad av bilderna här! Och, jag tar även proteinpulver nu, caseine, vilket jag hoppas hjälper. Kanske jag med vågar lägga upp bilder när jag har fina efterbilder att ha brevid förebilden.

Oj va fet du va!!! Jag är 20 kg tyngre till samma längd o tränar inte heller så här snackar vi deg! :o
  • Lorkah
    Anonym (Yeck) skrev 2014-03-12 23:34:38 följande:
    Oj va fet du va!!! Jag är 20 kg tyngre till samma längd o tränar inte heller så här snackar vi deg! :o

För mig är det "fett", jag har sprungit i över tio år varje dag innan jag blev sjuk. Jag har alltid vart i form och mått bra så detta är helt fel för mig. Mår asdåligt. All min fd muskelmassa har blivit till deg. Jag förväntar inte att gå ner så mycket i vikt, för muskelmassa väger ju mer än fett. Men jag vill ha tillbaks fasta muskler och inget daller eller en muffintop i byxlinningen. Inga av mina kläder passar längre så jag får ha på mig mysbyxorna dag ut och dag in. Köpa nytt och större vägrar jag, jag vill bara passa i mina gamla kläder. Mitt mål är att väga 59 kilo.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.