• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (S)
    vampyria2 skrev 2013-10-23 19:45:32 följande:

Vägde som mest 128 kg är nu nere på 57 kg till mina 160 cm, är skönt kan jag lova

Åh, Grattis! Sjukt bra jobbat! Hur har du gjort ? :)
  • vampyria2
    Severus skrev 2013-10-23 19:49:06 följande:

Wow!!!!!!
    Tack
    NenneLo skrev 2013-10-23 20:02:59 följande:
    Wow!
    Tack
    Jon the papa skrev 2013-10-23 20:59:52 följande:
    Herrejävlar människa ! Haha Du har ju gått ner en MIG liksom. Sjuka grattis! Haha tänk att släpa runt en Jonas på knäskålarna hela dagarna. Massa grattis och applåder :)

Tack haha ja vad tusan det är 71 kg och jag funderar och funderar på vart tusan kan det ha tagit vägen, hur kan det bara försvinna haha 
    Anonym (S) skrev 2013-10-23 22:29:50 följande:
    Åh, Grattis! Sjukt bra jobbat! Hur har du gjort ? :)
    Tack  Jag gjorde en GBP för snart fyra år sedan och efter den så la jag om hela mitt liv och äter sunt och tränar hårt, jag väger mig varje morgon och äter efter det finns de som tycker att det verkar lite stört (hehe) men för mig funkar det perfekt, det tar ju bara nån sekund och jag mår inte dåligt om jag missar det nån dag
    Men jag ser inte själv om jag går upp i vikt och på det här sättet kan jag unna mig en glass eller nått gott om jag vill, jag känner mig säker på att jag har koll på läget

• Maria1982
    Fridayyy skrev 2013-10-23 17:51:27 följande:

Hur lång är du? Har du tränat mycket? Bra jobbat!!!
    Jag är 163 cm kort

Aktivt jobb och tränar mycket.
  • 7 michelingodingar
    NenneLo skrev 2013-10-23 17:54:12 följande:
    Ni är fantastiskt duktiga! Måste bara fråga, hur håller ni er motiverade? 
    För min del började det med att jag vid julen förra året föll ihop och de trodde jag fått en stroke. 34 år gammal och med 7 barn så var det det som fick mig att känna att nu fick det vara nog och det är det som fått mig att fortsätta kämpa, jag vill leva och finnas där för mina barn och ev framtida barnbarn.

Visst är det tufft emellanåt, helt sjukt tufft, men jag ger mig inte nu när jag kommit så här långt Jag väger mig dessutom varje morgon och när jag ser att det visar neråt på vågen så försöker jag hela tiden ha den känslan man får när man gått neråt de dagar när vågen visat uppåt och det får mig att fortsätta kämpa.
    Just nu har jag en "morot" och det är att innan den sista oktober så ville min läkare att jag skulle gått ner mellan 5-7 kg till för då ska han hjälpa mig med remiss för en buk och bröstplastik så den "moroten" har jag som motivation och nu har jag bara 300 gram kvar att gå ner så skickas remissen sedan   
  • fd tjockisen

Jag skulle gärna dela med mig av mina viktminskningsbilder från 118 kg till 61 kg men jag vette tusan hur jag får in bilder :P någon som kan hjälpa mig?

• fd tjockisen

Nu fick jag ordning på det :) på första bilden vägde jag 118 kg, och på andra bilden vägde jag 105 tror jag.

Efterbilder från 64-61 kg idag :)

• Anonym (Anonym signatur)

Amen, herregud och så vidare - satan i gatan så jefla läcker du är! HjärtaHjärta

• Anonym (Anonym signatur)

Måste avgudsstöna lite till.

• emelielj

Fd tjockisens: shit va grymt jobbat!
    Har du gjort nåt speciellt eller bara äta bra och träning?

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.