• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Shivva
    Shivva skrev 2012-03-19 20:12:44 följande:
    Oj blev fel i mitt förra inlägg 

Före 65 kg KräksKräks

Nu, 59 kg

Ska gå ner till 54-55, så runt 5 kg kvar att gå ner, men tror de kommer gå lätt Skrattande

Och nu har jag gått ner till 54-55 och börjar bli nöjd! Tungan ute
    Från igår:

• Lady Champagne
    Shivva skrev 2012-04-28 11:45:13 följande:
    Från igår:

Kanon!

Fina strumpor :)
  • RocketQueen

Shit vad ni är bra allihop! Nu väntar jag på att den här ungen ska vilja komma ut och att foglossningen ska lämna mig, sen ska jag en gång för alla ta tag i de där extra kilona. Och då vill jag ha den här tråden som favorit för att kunna bli inspirerad av er som är så grymma

• Anonym
    Från igår:

Du är 171 cm lång och kräks på 65 kilo? När tror du att du är nöjd?
  • Shivva
    Anonym skrev 2012-04-28 13:21:19 följande:
    Du är 171 cm lång och kräks på 65 kilo? När tror du att du är nöjd?
    Jag är ganska nöjd nu på 54-55. På 65 kg (aldrig vägt så mycket tidigare) kände jag mig så obekväm, jeans osv skar in...så -10kg var helt klart en bra grej! Med träning och nyttig mat.
  • Anonym
    Shivva skrev 2012-04-28 14:04:02 följande:
    Jag är ganska nöjd nu på 54-55. På 65 kg (aldrig vägt så mycket tidigare) kände jag mig så obekväm, jeans osv skar in...så -10kg var helt klart en bra grej! Med träning och nyttig mat.
    Ja, att man känner sig obekväm kan jag förstå, men det verkade som att du ansåg att du var fet då, vilket jag hoppad du inser att du inte var?

Även om jag tycker att det människor gjort i den här tråden är helt fantastiskt, så har jag personligen lite svårt att heja på någon som går från normalviktig till gränsen till undervikt. Men huvudsaken är att du är nöjd
  • tellis mom
    Anonym (från 117 till 75) skrev 2012-04-27 20:20:04 följande:

Hej! Blir grymt peppad när jag ser era bilder! Själv ska jag göra en viktresa från 117 kg till 75 kg. Målet kan ändras under tiden. Jag är 175 cm lång och har aldrig varit "smal". har kämpat med min vikt sedan 2008, graviditet och hypothyreos har stått i vägen, men nu är det jag som ska förändras! Har kämpat aktivt för att gå ner sedan mitten på januari. Haft en dipp då jag stod still och var omotiverad, men nu är jag i full gång! Har gått ner 15 kg och 16 cm i midjan än så länge. och står alltså nära gränsen till tvåsiffrigt! På bilderna (som är extremt dåliga, sorry) skiljer det tio kg, på första väger jag 115 kg och på andra 105. Jag går ner i vikt genom att kaloriräkna och träna. Försöker hinna träna 4 gånger i veckan vilket känns sååå jäkla bra!

Här kommer bilderna, akta er för valrossen. Dom är lite nakna, för min egen skull :P  

Jag ska bli bättre på att ta bilder, lovar  

Grattis till viktnedgången, bra gjort!

Jag har precis som du heller aldrig varit smal så det är svårt att sätta ett mål och verkligen hålla fast vid det eftersom att man inte har en aning om hur man kommer se ut vid en viss vikt. lycka till :)
  • Ramborg Persdotter
    Från igår:

Rekommenderar att  du lämnar tråden och söker upp någon sådan där läskig pro ana-sida istället. Kan inte tänka mig att just du är en bra förebild eller ses peppande i en tråd som denna. Tvärtom, man får ont i magen av det osunda ideal du framför. 
  • Anonym (47)
    Från igår:
    Rekommenderar att du söker hjälp någonstans för du ser verkligen inte frisk ut på en fläck. Tragiskt
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.