• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Jon the papa
    Anonym skrev 2012-05-02 23:29:41 följande:
    Men om folk tycker hon är för smal så måste de väl ha lika mycket rätt att säga det som att du tycker att hon är hur vacker som helst?
    Det är väl rätt tydligt att det är mer ok att säga att "du är vacker" vilken är en possitiv sak att säga. Till skillnad får "Jag tycker att du är för smal" Vilket är en helt onödig kommentar i en tråd där man får visa upp sina före och efterbilder på någonting som man kämpat för. Och allvarligt, majoriteten utav folk går ner i vikt för att känna sig attraktiv för sig själv och andra. Hälsoskäl kommer änna på köpet. 

Men hade man sagt från en som gått från 110 till 71 som är 160 så hade ett "starkt jobbat" men du ser lite väl knubbig ut, varit någonting som man blivit bränd på bål på.

Jag struntar i vad folk säger, hade de fått ett mörkt rum med en röd knapp som gjorde att man såg ut som "du är för smal" så tror jag (helt utan någon som helst statistik eller forskning) att en överväldigande majoritet hade tryckt på den. Säga vad man vill att jag kanske har fel. Men jag tror jag har mer rätt än fel efter att ha levt med kvinnor och deras utlägg om andras kontra deras egen vikt i hela mitt liv. 
  • Carrossk

Tummen upp till alla er som kämpar eller har kommit ner till er drömvikt :) jätteroligt att se er förvandling..
    Själv vägde jag som mest 129 kg i slutet av januari men var då på väg in till BB.. Har nu gått ner till 104,5 kg.. Målet är ca 75 till mina 172 cm.. Bara att fortsätta kämpa :D

• Anonym (Heffaklump)

Så bra tråd, måste läsa här mer så kanske jag kommer mig för att äta mindre onyttigt och röra mig mer.
    10 kg minst helst 15 kg bort 

• Jon the papa
    everything skrev 2012-05-02 23:54:37 följande:
    Jon the papa- vilken skillnad! Bra gjort!
    Danke :) vem kan tänka sig att man bara behöver sluta äta socker för att må skitbra och bli snygg haha. Fett is the shit :) Fett plus kolhydrater ,,,,, not so much

• everything

Jon the papa- ja jag gick själv på lchf ett tag och blev helt av med mitt sötsug! Som verkligen behövdes bli av med ;)

• Jon the papa
    everything skrev 2012-05-03 00:12:57 följande:
    Jon the papa- ja jag gick själv på lchf ett tag och blev helt av med mitt sötsug! Som verkligen behövdes bli av med ;)
    Haha japp, 2 veckor tar det ungefär för att bli av med det mer eller mindre helt. Sen när man äter socker igen efter ett tag så märker man hur ordentligt skräpigt man faktiskt mår utav det. även om det är hur gott som helst med pasta och annat haha. 

• Anton Chigurh

20 kilo, Jon !!!  Bra jobbat. 20 kilo är mycket. Grattis.

Du påminner om Ernst Kristian Johann Kirchsteiger. Iaf efter din nergång.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Göteborgsbruden
    Jon the papa skrev 2012-05-02 23:28:03 följande:
    Mars förra året tills 5 månader senare och ser änna lika dan ut idag. 20 kilo minskning genom att bara ändra kost till Lchf och inte tränat alls. Träna ska jag få tummen ur nu :) Lchf på veckor, äta gott och vanligt på helger. 

Och vaf-n liksom gnäll inte på Shivva (om det nu va så hon heter) Och skit i bmi som är bara värdelöst mått. Hur vacker som helst är hon och det är helt onödigt att säga en "Tycker du är för smal" Och bara elakt,  skärpning. 

Hur vacker som helst är hon iallafall. Och med det säger jag inte att alla andra är fula. Måste väl poängtera det

Riktigt bra jobbat! HAr själv testat lchf men mådde skit och slutade efter drygt 4 veckor, synd då jag verkligen gillade det.
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Little Miss Fucking Sunshine

I´m rubber and you´re glue... det kanske kan få bli mottot här? Eller bara vanligt hyfs mot varandra?
    Ingen kallar någon anorektiker och ingen kallar någon fläskig? Tänk det gärna, eller ta det nån annanstans?

Jag skulle inte fixa LCHF så länge tror jag, jag är inte villig att göra så stora förändringar i vad jag äter. Jag vill kunna äta precis allt, men i mindre mängder. Därför funkade vv jättebra för mig. Det var bara att dra ner på portionerna och äta mer grönsaker. Och sen träna givetvis.
    Jag är så besviken för jag hade ett mördarpass planerat efter jobbet imorgon. Jag blir barnfri imorgon och tänkte verkligen starta helgen hårt, men jag har fått så ont i halsen! Jag är hes och lät som kakmonstret i morse när jag gick upp. Dessutom känns det som om nån har dragit en gummiklubba i huvudet på mig eller nåt. Superirriterande. Så det får kanske bli en lugn kväll istället och träning när det halsonda är  borta. 

Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.