• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym
    Boost skrev 2012-05-02 22:31:31 följande:
    Spinkig vs fläskig, precis samma sak fast åt olika håll.
    Men nej, överviktiga får man inte ens tänka nåt tyst om. 
    Har du något konstruktivt att bidra med till tråden?
  • Boost
    Anonym skrev 2012-05-02 22:43:37 följande:

Har du?
  • Anonym

Mr anonym... du ser inte ut att ha mycket att bidra med heller...
  • Anton Chigurh
    Tessideluxe skrev 2012-05-02 22:24:14 följande:
    Nu när du gått ner vikten kanske du ska jobba lite på din personlighet. Hur kan du sitta och kalla de kvinnor som gått ner så mycket i vikt (och oftast är normalviktiga) för "fläskiga". Du borde banne mig skämmas!
    Tagga ner lite, gumman, Shivva skrev faktiskt att det var ett skämt, men det kanske du missade, och du kanske missade att hon ( Shivva  då ) även berömde alla i trådhelvetet som postat bilder på sin lekamen. Alltså berömde dom för sin viktnedgång, inte för att dom skrev begripligt eller så, utan hon ( Shivva )berömde folk för sin minskning av fettdepåerna.

Så lite skärpning tack.

Om jag får be !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym

Haha lustigt, så fort någon säger nåt tillbaka om överviktiga så blir det ett jävla liv. Men när alla kastar sig över den smala så är det helt okey
  • Göteborgsbruden
    rundafrida skrev 2012-05-02 22:34:11 följande:
    Ni e grymma... Jag har gått ner från136 kg till 83.. Jag har 8 kg kvar till mitt mål .. Kort kommer en annan dag

Ser framemot det, grymt bra jobbat!
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Tessideluxe
    Anton Chigurh skrev 2012-05-02 22:50:46 följande:
    Tagga ner lite, gumman, Shivva skrev faktiskt att det var ett skämt, men det kanske du missade, och du kanske missade att hon ( Shivva  då ) även berömde alla i trådhelvetet som postat bilder på sin lekamen. Alltså berömde dom för sin viktnedgång, inte för att dom skrev begripligt eller så, utan hon ( Shivva )berömde folk för sin minskning av fettdepåerna.

Så lite skärpning tack.

Om jag får be !!!
    Det är inte ok att häva ur sig vad som helst och sen dölja det bakom ett "skämt".  Det är inte mindre sårande för människor för att personen säger "jag skojade". Jag tycker det är dåligt att kritisera kroppar över huvudtaget, men att skriva att de som gjort såna storjobb här i tråden är fläskiga är inte ok. Som skämt eller inte spelar ingen roll för mig.

Och vad har det med saken att göra att hon berömmer folk för att de gjort ett bra jobb. Är inte det uppenbart för alla som läst tråden?
  • Grrgirlme

Favvar :) har själv minskat 10kg men har minst 15kg kvar! Inga bilder men ska rota och kolla om jag kan gräva fram nåt.

• Anton Chigurh
    Tessideluxe skrev 2012-05-02 22:57:23 följande:
    Det är inte ok att häva ur sig vad som helst och sen dölja det bakom ett "skämt".  Det är inte mindre sårande för människor för att personen säger "jag skojade". Jag tycker det är dåligt att kritisera kroppar över huvudtaget, men att skriva att de som gjort såna storjobb här i tråden är fläskiga är inte ok. Som skämt eller inte spelar ingen roll för mig.

Och vad har det med saken att göra att hon berömmer folk för att de gjort ett bra jobb. Är inte det uppenbart för alla som läst tråden?
    Det är väldigt uppenbart, tycker jag, och jag tycker också vi skall ge beröm till alla som lyckats minska på fläsket. 
    Det tycker jag jag definitivt att vi skall göra, men det tycker tydligen inte du.

Det är ju uppenbart i vilket fall, att folk varit duktiga...ergo - skit i berömmet !!!

Eller ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tessideluxe
    Anton Chigurh skrev 2012-05-02 23:02:44 följande:
    Det är väldigt uppenbart, tycker jag, och jag tycker också vi skall ge beröm till alla som lyckats minska på fläsket. 
    Det tycker jag jag definitivt att vi skall göra, men det tycker tydligen inte du.

Det är ju uppenbart i vilket fall, att folk varit duktiga...ergo - skit i berömmet !!!

Eller ??? 
    Du är bara ute efter att bråka i tråden. Jag tänker inte bidra till sånt.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.