Anonym skrev 2012-05-02 12:46:30 följande:
Anonym (C)
Bara för att man inte tycker det är nyttigt att gå från normalviktig till underviktig så betyder det inte att man är avundsjuk eller missunnsam.
Frågan jag tycker du ska ställa dig är kanske varför den här personen har ett behov att komma in i den här tråden och berätta hur de gått ner från normalvikt till undervikt? Varför gör man så?
Det är ungefär som att komma in i en tråd där någon har 200 kr kvar när räkningarna är betalda och tala om att man just vann 5 miljoner på lotto och "snart är nöjd"
Jag är själv normalviktig och har aldrig varit överviktig. Jag tittade in här för att heja på tjejer som gjort något stor och jättebra för sig själva. Jag tycker det här är en trevlig tråd, men
jag kan INTE heja på en person som verkar ha en ohälsosam inställning till sin egen kropp.Nej, tror inte heller att personerna som skrev elaka kommentarer är avundsjuka. Kan hålla med att det kan verka provocerande att se smala gå ner till undervikt, men varför gå så långt att skriva nedvärderande kommentarer? Varför inte bara ignorera?