• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anton Chigurh
    Tessideluxe skrev 2012-05-02 23:09:33 följande:
    Du är bara ute efter att bråka i tråden. Jag tänker inte bidra till sånt.
    Nä, faktiskt inte, men du levererade ett hyfsat korkat inlägg med orättvisa beskyllningar, och ibland, när jag känner mig pigg och uppåt, så säger jag min ärliga åsikt om dylika onödiga och obegåvade inlägg. Hade jag velat bråka med dig dig hade du märkt det...

Ha en fortsatt trevlig kväll, Tessie.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Jon the papa

Mars förra året tills 5 månader senare och ser änna lika dan ut idag. 20 kilo minskning genom att bara ändra kost till Lchf och inte tränat alls. Träna ska jag få tummen ur nu :) Lchf på veckor, äta gott och vanligt på helger. 

Och vaf-n liksom gnäll inte på Shivva (om det nu va så hon heter) Och skit i bmi som är bara värdelöst mått. Hur vacker som helst är hon och det är helt onödigt att säga en "Tycker du är för smal" Och bara elakt,  skärpning. 

Hur vacker som helst är hon iallafall. Och med det säger jag inte att alla andra är fula. Måste väl poängtera det
  • Anonym
    Jon the papa skrev 2012-05-02 23:28:03 följande:
    Mars förra året tills 5 månader senare och ser änna lika dan ut idag. 20 kilo minskning genom att bara ändra kost till Lchf och inte tränat alls. Träna ska jag få tummen ur nu :) Lchf på veckor, äta gott och vanligt på helger. 

Och vaf-n liksom gnäll inte på Shivva (om det nu va så hon heter) Och skit i bmi som är bara värdelöst mått. Hur vacker som helst är hon och det är helt onödigt att säga en "Tycker du är för smal" Och bara elakt,  skärpning. 

Hur vacker som helst är hon iallafall. Och med det säger jag inte att alla andra är fula. Måste väl poängtera det
    Men om folk tycker hon är för smal så måste de väl ha lika mycket rätt att säga det som att du tycker att hon är hur vacker som helst?
  • Boost
    Jon the papa skrev 2012-05-02 23:28:03 följande:

Tummen upp till dig ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-02 23:29:41 följande:
    Men om folk tycker hon är för smal så måste de väl ha lika mycket rätt att säga det som att du tycker att hon är hur vacker som helst?

Samma sak som att folk har rätt att säga att andra är stora och fläskiga!
  • Marionettdocka
    Anonym skrev 2012-05-02 23:29:41 följande:
    Men ingen i den här tråden säger "du är för tjock, det är inte fint" till någon. För det är en pepptråd, inte en Sanningens minut-tråd.
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-02 23:33:29 följande:
    Samma sak som att folk har rätt att säga att andra är stora och fläskiga!
    Nej, jag ser inte alls den paralellen faktiskt.
  • Anonym
    Marionettdocka skrev 2012-05-02 23:34:46 följande:
    Men ingen i den här tråden säger "du är för tjock, det är inte fint" till någon. För det är en pepptråd, inte en Sanningens minut-tråd.
    Ja, jag tycker inte att tjejerna i den här tråden är för tjocka på sina efterbilder. Jag tycker de ser jättebra ut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-02 23:36:42 följande:
    Ja, jag tycker inte att tjejerna i den här tråden är för tjocka på sina efterbilder. Jag tycker de ser jättebra ut.

Hahaha. ok :/
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-02 23:36:42 följande:
    haha, med den jämförelsen förstår jag att ni tycker normalt smala människor är för smala :D
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.