• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Absens

Shit, ni är helt fantastiska! Blir så grymt peppad av den här tråden.

Jag har alltid varit smal utan att behöva röra ett finger. Har vägt 53 kg till mina 165 cm sedan jag var 14 år. Har tänkt att jag skulle gå ner till 50 för att liksom bli lite fastare. MEN. I februari bytte jag antidepressiva och på två (!) månader gick jag upp 10 kg. 10 jävla kilon. Märkte det inte ens först, tyckte bara att brösten hade blivit ovanligt stora. Så en dag ska jag dra på mig mina favoritjeans och de var inte ens i närheten av att kunna stängas. Hade liksom gått runt i tights och klänning i ett par månader, så det var ingenting jag hade noterat.

Har gått ner 5 kg, men mår fortfarande förbannat dåligt. Nu när jag väl har sett kilona så kan jag liksom inte sluta se dem och när jag tittar mig i spegeln är det inte JAG som står där. Det är inte min kropp, det är en främlings. Men nu ska jag baske mig ta tag i detta och gå ner. Helst till femtio, som jag planerade från början.

• Anonym (På väg.)
    Matilda 670 skrev 2012-05-11 11:23:15 följande:
    Vad duktiga ni är allesammans :)
    Började min viktresa för två veckor sedan då jag efter graviditet och för mycket sambomys höll på att dö när jag ställde mig på vågen 124 kg ( 182 cm ). Känns nästan omöjligt att när man tänker på hur mycket jag ska gå ner, men man får ta det i etapper. Men jag har ju bara mig själv att skylla. Så bilder kommer så småningom ...
    Jag har som mest vägt 125, nu idag väger jag 95. Det är inte förrns nu jag börjar tro på att det kanske kommer gå att komma ner till 75. Jag vet vad du går igenom, och det går Kram och lycka till
  • Matilda 670
    Anonym (På väg.) skrev 2012-05-22 15:35:00 följande:
    Jag har som mest vägt 125, nu idag väger jag 95. Det är inte förrns nu jag börjar tro på att det kanske kommer gå att komma ner till 75. Jag vet vad du går igenom, och det går Kram och lycka till
    Tack så mycket!
    Vad duktigt du är. Lust att dela med dig hur du har gjort? :)
  • Anonym (På väg.)
    Matilda 670 skrev 2012-05-22 16:24:47 följande:
    Tack så mycket!
    Vad duktigt du är. Lust att dela med dig hur du har gjort? :)
    Jag kör med Bios Life Slim. En shake man dricker före man äter, sen har jag tagit bort potatis, ris, pasta, vittt bröd och äter godis/snacks kanske 1gång varannan vecka.
    Dock så unnar jag mig när jag är iland(sällan då jag bor på en ö) att äta på resturang.

Sen så tränar jag minst 5ggr i veckan, tar långa promenader med hundarna och rör på mig mer helt enkelt i vardagen.
    Sen så har jag ändrat mitt tankesätt, jag tänker mer positivt och om jag äter en påse godis så blir jag inte sur på mig själv utan tänker mer, jaja. Och mitt sötsug är borta, jag mår bättre nu när jag tänker att jag använder mat som bränsle för att orka. Och då vill jag ju ha det bästa bränslet.
  • Grrgirlme

Kändes fantastiskt att beställa ett par byxor i en storlek mindre, och sedan prova dem och inse att de är förstora!! :))

• Karttikeya
    Grrgirlme skrev 2012-05-22 23:32:53 följande:
    Kändes fantastiskt att beställa ett par byxor i en storlek mindre, och sedan prova dem och inse att de är förstora!! :))
  • Maria1982

Väger 63 kg till 163 cm. Har ett väldigt fysiskt arbete och "anses" väl som stark...

Min 5 åring sa igår: Mamma, du är tjock som en björn!
    Tack för den. Nu känner jag mig jättetjock

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.