• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Little Miss Fucking Sunshine
    Vilda Tiger skrev 2012-05-02 20:53:43 följande:

På första kortet väger jag 94 kg. Det är fem dagar efter att min son föddes. Jag toppade fina 110 kg med honom i magen...

På andra kortet väger jag 75 kg, ungefär ett år efter det första kortet.  Det gör jag än idag, trots idoga försök att gå  ner 8 kg till. Men min kropp verkar trivas här, trots ett bmi på 28 ungefär.

Snyggt jobbat! Hur lång är du?
    Today I´m handing out asskickings and lollipops. And I´m all out of lollipops.
  • Anonym

På första kortet väger jag 94 kg. Det är fem dagar efter att min son föddes. Jag toppade fina 110 kg med honom i magen...

På andra kortet väger jag 75 kg, ungefär ett år efter det första kortet.  Det gör jag än idag, trots idoga försök att gå  ner 8 kg till. Men min kropp verkar trivas här, trots ett bmi på 28 ungefär.
    Fan vad duktig du var som dammsög med en 5 dagar gammal knodd. Jag rörde inte ett handtag hemma första månaderna

Jag tycker inte du ser stor ut heller, utan ser helt normalviktig ut.
  • Marionettdocka
    Nutcase skrev 2012-05-02 13:25:12 följande:
    Varför så taskig? Hon har ju en helt fantastisk kropp. Hon äter bra och tränar dessutom så hur kan du säga att hon är osund? Hon säger ju inte att hon ska gå ner mer eller hur?

Låter bara som avundsjuka i mina öron!
    Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Göteborgsbruden

Riktigt bra jobbat! Och hurtigt att dammsuga med nyfödd i famnen, haha här hemma fick maken göra det när barnen var så små
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Vilda Tiger
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-05-02 20:59:50 följande:
    Snyggt jobbat! Hur lång är du?
    164 cm.
    Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • Shivva

Haha roligt att min lilla (hehe) kropp skapade en sån diskussion Flört 

Tråden heter ju bara före o efterbilder, viktminskning, och stog inte att det måste vara "från fetma till fläskig" bilder.

Nej men skämt å sido, jag är verkligen inte underviktig utan kroppen känns SÅ mkt bättre såhär! Jag har alltid varit sportig och tränat mkt (även på före-bilden) och all träning blir jättemkt lättare med mindre att bära på! Gillar att springa långdistans, både hjärtat och leder blir mindre belastat, jag märker STOR skillnad på det.

Sen ekonomiskt att man kommer i alla sina kläder igen Cool 
    De flesta i min omgivning har kommenterat att jag ser finare ut såhär. (Och jo någon har sagt att de tycker jag e för smal...dom som e för fläskiga själva Tyst). Men dom flesta är ärliga och erkänner att jag är finare till o med min mamma.

Sen är det ju inte lättare för mig att gå ner bara för att jag inte hade fetma från början, snarare svårare när man redan är normalviktig.

Jag tycker att ALLA som visat bilder i denna tråden har gjort ett JÄTTEBRA jobb!! Fortsätt så Glad

PS. Det finns visst män i denna tråd också, fick inboxen bombarderad efter att de sett min EFTER bild. Fick ni "snyggt kurviga" det kanske? Ja nu var jag elak och nej "man" ska inte bry sig om vad karlar tycker, men ni va lite dumma mot mig TomteKaffe

• Marionettdocka
    Shivva skrev 2012-05-02 22:15:21 följande:
    Haha roligt att min lilla (hehe) kropp skapade en sån diskussion Flört 

Tråden heter ju bara före o efterbilder, viktminskning, och stog inte att det måste vara "från fetma till fläskig" bilder.

Nej men skämt å sido, jag är verkligen inte underviktig utan kroppen känns SÅ mkt bättre såhär! Jag har alltid varit sportig och tränat mkt (även på före-bilden) och all träning blir jättemkt lättare med mindre att bära på! Gillar att springa långdistans, både hjärtat och leder blir mindre belastat, jag märker STOR skillnad på det.

Sen ekonomiskt att man kommer i alla sina kläder igen Cool 
    De flesta i min omgivning har kommenterat att jag ser finare ut såhär. (Och jo någon har sagt att de tycker jag e för smal...dom som e för fläskiga själva Tyst). Men dom flesta är ärliga och erkänner att jag är finare till o med min mamma.

Sen är det ju inte lättare för mig att gå ner bara för att jag inte hade fetma från början, snarare svårare när man redan är normalviktig.

Jag tycker att ALLA som visat bilder i denna tråden har gjort ett JÄTTEBRA jobb!! Fortsätt så Glad

PS. Det finns visst män i denna tråd också, fick inboxen bombarderad efter att de sett min EFTER bild. Fick ni "snyggt kurviga" det kanske? Ja nu var jag elak och nej "man" ska inte bry sig om vad karlar tycker, men ni va lite dumma mot mig TomteKaffe

Man kan inte skörda liljor om man sår tistlar.
  • Toppen9

Bra jobbat allihopa!

Själv vägde jag som mest 98 kg i februari (höggravid) och har nu kommit ner till 79 kg.

Mitt mål är 65 kg även om jag gärna skulle vilja hamna på 60 (som innan barnen) men jag har alltid haft svårt att gå ner i vikt så jag tror aldrig att jag lyckas med det igen.
    Även jag har lyckats få en rejäl hängmage men jag hoppas att den drar ihop sig lite på naturlig väg.

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.