• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Vilda Tiger
    tellis mom skrev 2012-05-03 10:41:36 följande:
    Hittade en till bild, på dessa två skiljer det 20 kilo och 3 år ungefär. Jag har gått ner 30 kilo sedan min son föddes men 20 utav dom va vikt jag hade innan jag blev gravid.

Vilken skillnad! Du är GRYM!

Pralina
    Som jag då. Jag väger 75 och är 164 lång. Plankan är super, det skriver jag under på! Jag ser mig inte som tjock längre, men stor liksom... vill helst ner 10 kg men kan ändå leva med att se ut så här med, eftersom min kropp verkligen VÄGRAR gå under 74 kg. Jag har till och med käkat VLCD i sex veckor nu och det gav sig ändå inte.
    Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • JabbaTheHut
    Boost skrev 2012-05-03 09:28:47 följande:
    Plankan är en övning som jag tycker ger jättebra hållning.
    Magen försvinner sen i takt med att du går ner i vikt. Men kör plankan och vanliga situps så är du en bra bit på väg iaf.
    Vanliga situps ska man inte göra så tätt efter en  graviditet då magmusklerna fortfarande är delade och kan ta skada av vanliga situps. det kan göra att man retar musklerna så att dom aldrig går ihop ordentligt. så situps är big no no! Men plankan är kanon! :)
  • Anonym
    tellis mom skrev 2012-05-03 10:41:36 följande:
    Hittade en till bild, på dessa två skiljer det 20 kilo och 3 år ungefär. Jag har gått ner 30 kilo sedan min son föddes men 20 utav dom va vikt jag hade innan jag blev gravid.

Vilken skillnad. Helt ärligt ser det ut som du gått ner mer än 20 kg Grymt!
  • MissGrimm

Gick upp till 84 under graviditeten. Såg ut såhär när vi precis kommit hem från BB:

Gick ner till 57 på några månader (ingenting hälsosamt med den viktnedgången). Metod: Ensamstående med kolikbarn.

Gick ner till 55 kg innan jag började må bättre och orkade börja äta igen. Tyvärr fanns det ju inte en muskel kvar på kroppen, så inom ett år så hade jag gått upp till 68 kg.

Nu gör jag det här på rätt sätt. Hälsosam mat och ordentlig träning. Fuskar med maten ibland på helgerna, annars är det bra råvaror, mycket protein och lite kolhydrater som gäller. Och träning (braziliansk jiu-jitsu) minst två gånger i veckan utöver mina 6 mil på cykel varje vecka.

Nere på 62 nu och börjat skita fullständigt i vikten (äntligen!). Vill mest bara ha lite mindre underhudsfett så musklerna (för ja, nu har jag massor med muskler) blir mer synliga.
  • MissGrimm
    MissGrimm skrev 2012-05-06 18:21:08 följande:
    Gick upp till 84 under graviditeten. Såg ut såhär när vi precis kommit hem från BB:

Gick ner till 57 på några månader (ingenting hälsosamt med den viktnedgången). Metod: Ensamstående med kolikbarn.

Gick ner till 55 kg innan jag började må bättre och orkade börja äta igen. Tyvärr fanns det ju inte en muskel kvar på kroppen, så inom ett år så hade jag gått upp till 68 kg.

Nu gör jag det här på rätt sätt. Hälsosam mat och ordentlig träning. Fuskar med maten ibland på helgerna, annars är det bra råvaror, mycket protein och lite kolhydrater som gäller. Och träning (braziliansk jiu-jitsu) minst två gånger i veckan utöver mina 6 mil på cykel varje vecka.

Nere på 62 nu och börjat skita fullständigt i vikten (äntligen!). Vill mest bara ha lite mindre underhudsfett så musklerna (för ja, nu har jag massor med muskler) blir mer synliga.
    Såhär ser jag förresten ut i dagsläget.

Muskler var det ja =D

• Anonym

Jag vill verkligen inte låta gnällig men... vart är alla bilder? Trodde detta var en bildtråd, inte en "hacka-på-alla-andras-kroppar"-tråd.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-06 18:26:41 följande:
    Jag vill verkligen inte låta gnällig men... vart är alla bilder? Trodde detta var en bildtråd, inte en "hacka-på-alla-andras-kroppar"-tråd.
    Tittar du på ratio bilder vs "hacka på någons kropp" (för övrigt bara en kropp som folk hade problem med), så vinner bilderna med råge.

Sätt in en bild själv vettja
  • Anonym
    MissGrimm skrev 2012-05-06 18:24:09 följande:
    Såhär ser jag förresten ut i dagsläget.

Muskler var det ja =D

Härligt med muskler. Jag tycker muskliga tjejer är snyggare än tjejer som "bara" är smala. Alla smala tjejer borde styrketräna mer
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.