• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Ellaria
    Anonym skrev 2012-05-24 12:35:58 följande:
    Haha ja du, jag bruka tvätta kläder i min pyjamas haha xD 
    Haha, det förklarar saken :D
    You know nothing, Jon Snow
  • Anonym (Sockerråttan)

Förebilden den till vänster, väger jag runt 80 kg, på efterbilden den till höger väger jag 68 kg. Det tog ungefär ett halvår för mig att gå ner detta i vikt, har tänkt att gå ner några kilon till innan jag är nöjd, men nu verkar det de sitta som berget. Har stått still ivikt i flera månader, får nig lägga in en högre växel i bantningen. 

Jag har samma jeans på båda bilderna, på första bilden sitter de riktigt taight över rumpan o magen på andra bilden kan jag dra av mig dom utan att öppna.  
  • Anonym (sommarkick)

Ni är så himla duktiga!!
    Jag kommer strax joina gruppen. Väntar  mitt andra barn som kommer vara ute om cirkus en månad. Eftersom sommaren är en bra tid att tappa kilon på vill jag ta tag i det på en gång. I början i lugnt tempo såklart, men ändå. Jag är 165 cm lång och har redan tangerat vikten vid första barnets förlossning. Så vart det här slutar vete gudarna. Ligger alltså nu på ca 80 kg.
    Innan nåt av barnen vägde jag runt 60 kg, min "bästa" vikt som jag gärna vill tillbaka till är 57-58 kg. Efter ettans födsel gick jag ner till 65 kg, men blev gravid hyfsat tätt inpå igen. Så så ser det ut och jag blir så hemskt peppad av alla er superduktiga i denna tråd! Keep up the good work, så ses vi snart!

• teha

Just nu står jag på 63 kg till mina 160 cm. Har inte lyckats gå ner så mycket i vikt efter mitt tredje barn. Dessutom äter jag en hel del medicin som gör det svårare att gå ner.

Men de här efterbilderna motiverar mig lite, trivdes så himla bra med den vikten. Gick ner 22 kg efter mitt första barn föddes. Tyvärr hittar jag inga bilder där kroppen syns så mycket, men man ser ändå stor skillnad i ansiktet.

Förebilder, strax innan jag blev gravid med första barnet. Vägde då 75 kg.

Efterbilder, 53 kg!

Metod: Promenader, drog ner på alkohol, läsk (drack cola precis varje dag!) snabbmat och åt mindre portioner. Jag gick upp endast 7 kg med mitt första barn så jag tror hon tog väldigt mycket av mig istället för när hon kom ut så vägde jag mindre än jag gjorde innan jag blev gravid. Sedan fortsatte jag bara gå ner utan att ens tänka på det och det har jag nog mycket amningen att tacka för. Ammade 11 månader och när jag slutade amma fortsatte jag mitt mer sunda livstil. Så ca 2,5 år efter dottern föddes hade jag gått ner 22 kg, då bestämde vi oss för att gifta oss
    ****Filippa född maj-03, Vilmer född mars-09 och Pontus född feb-11****
  • Maria1982

Bra kämpat på er alla!!

Jag har hamnat i en rejäl svacka psykiskt och då är inte sund mat det första man tänker på... Äter i princip ingenting under dagtid och sen kommer kvällen och då trycker jag i mig all uppsjöns skit
    Funderar på att ta till en drastisk pulverdiet för att nolla och hamna i ketos och slippa tänka på det.

• SilverEmma

Slänger in en ny bild nu när jag gått ner ytterligare 5 kg! Vill inte gå ner mer i ansiktet och runt nyckelbenen nu, men det hade gärna fått försvinna lite mer runt rumpan och låren. Kanske borde börja tänka på det där med träning...

*kattägd*
  • Tjohalia

På de här bilderna skiljer det 50 kg, nu har jag gått ner ytterligare 5 kg och är i mål (=normalvikt) men skulle inte sörja om jag gick ner ytterligare 5-6 kg. Tyvärr har jag ingen nyare bild...

Flicka 2005 * Pojke 2007
  • Boost
    SilverEmma skrev 2012-06-03 13:06:06 följande:
    Slänger in en ny bild nu när jag gått ner ytterligare 5 kg! Vill inte gå ner mer i ansiktet och runt nyckelbenen nu, men det hade gärna fått försvinna lite mer runt rumpan och låren. Kanske borde börja tänka på det där med träning...

Bra kämpat tjejen! Snygg du är!
    Tycker du såg ut som en riktig skönhet även som modell större :)
    Tjohalia skrev 2012-06-03 13:13:56 följande:
    På de här bilderna skiljer det 50 kg, nu har jag gått ner ytterligare 5 kg och är i mål (=normalvikt) men skulle inte sörja om jag gick ner ytterligare 5-6 kg. Tyvärr har jag ingen nyare bild...

Wow vilken skillnad!! Toppenbra jobbat!

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.