• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Vilda Tiger
    SilverEmma skrev 2012-06-03 13:06:06 följande:
    Slänger in en ny bild nu när jag gått ner ytterligare 5 kg! Vill inte gå ner mer i ansiktet och runt nyckelbenen nu, men det hade gärna fått försvinna lite mer runt rumpan och låren. Kanske borde börja tänka på det där med träning...

Helt otroligt... vilken skillnad! Och va SNYGG du är!!
    Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • SilverEmma

Tack så mycket! Ny var jag visserligen på väg till ett bröllop på den bilden och lite sådär extra snygg.

• Anonym (vill veta)

hej hur har ni gjort för att gå ner så mycket i vikt? och hur lång tid tog det? 
    är överiktig, och vill gå ner i vikt! snälla berätta

• cherrycupecake83

bra jobbat! blir så oroligt peppad av alla som lagt in bilderna, vad har ni gjort för att komma i mål?

• Jennie med ie
    SilverEmma skrev 2012-06-03 13:06:06 följande:
    Slänger in en ny bild nu när jag gått ner ytterligare 5 kg! Vill inte gå ner mer i ansiktet och runt nyckelbenen nu, men det hade gärna fått försvinna lite mer runt rumpan och låren. Kanske borde börja tänka på det där med träning...

Ett ypperligt exempel på en riktigt snygg kvinna med rejäl övervikt. Ja, du är jättefin nu med och skillnaden är enorm (leendet och de vackra ögonen avslöjar att det är du), men som före detta 100+:are är jag aningens avundsjuk, Jag var inte det minsta snygg då
  • SilverEmma
    Jennie med ie skrev 2012-06-04 12:09:43 följande:
    Ett ypperligt exempel på en riktigt snygg kvinna med rejäl övervikt. Ja, du är jättefin nu med och skillnaden är enorm (leendet och de vackra ögonen avslöjar att det är du), men som före detta 100+:are är jag aningens avundsjuk, Jag var inte det minsta snygg då
    *rodnar* Jag hade sällsynta dagar där jag faktiskt kände mig snygg öven när jag var så stor...förebilden är från min bröllopsdag och jag kände mig verkligen skitsnygg just då, även om jag nu ser hur stor jag var. Men de flesta dagar kände jag bara mig fet..och tråkig. Det gick så långt att jag började isolera mig och gick helst inte ens och handlade. I takt med att kilona försvunnit så har jag börjat leva upp igen och är för första gången intresserad av mitt eget utseende och t om av kläder! Min man märker att jag är betydligt gladare nu och mår bättre i mig själv, så även om vårt förhållande absolut inte var dåligt innan så är det ändå bättre nu!

Äh...vad jag ville säga egentligen var...tack.  
    *kattägd*
  • storstadsidyll

Jag väger 76 till mina 161 cm och känner mig lika snygg nu som när jag vägde 104 kg :)

• Anonym

Tycker att många av er ser så mycket yngre ut på era efterbilder! Inspirerande tråd för övrigt :)

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.