• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym
    Beckah82 skrev 2012-06-05 18:32:59 följande:
    Det är tillåtet att lägga upp länkar hur mycket man vill. Det enda som inte är tillåtet är att lägga upp andras bilder. Länka till bilderna och länka till sidor på internet är absolut helt fullt ut tillåtet.

Låsta bilder går inte att länka till, om du inte visste det  

Det är bra att du erkänner att du gjort fel. Så ge fan i att lägga upp länken till hennes bilder igen. De är hennes, hennes egna privata bilder som du inte har att göra med!
  • Beckah82
    Anonym skrev 2012-06-05 18:32:04 följande:
    Är inte hon som lagt upp de där. Men oavsett så ger det inte dig rätten att ta bilderna för eget intresse!
    Nej, helt riktigt, det är inte tillåtet att TA någons bilder. Däremot är det tillåtet att länka till bilder och hemsidor som ligger ute på internet

Inte riiiiktigt samma sak
    Anonym skrev 2012-06-05 18:32:47 följande:
    Ja min svägerska är amerikanska. Min bror är gift med en ameriakn. Konstigt med det?!
     Nej, det är det inte.
    ♥ Victor 9808, Alvin 0707, Elmer 0909 ♥
  • Beckah82
    Anonym skrev 2012-06-05 18:34:14 följande:
    Det är bra att du erkänner att du gjort fel. Så ge fan i att lägga upp länken till hennes bilder igen. De är hennes, hennes egna privata bilder som du inte har att göra med!
    Käre värld!

Jag vet inte hur jag ska kunna förklara tydligare! Det finns INGET fel i att länka till bilder och hemsidor. Man kan lägga upp länka till precis vad som helst som ligger uppe på nätet, precis VAD SOM HELST. Låsta hemsidor och bilder går inte att länka till.

Du har helt enkelt bara inte full koll på hur internet fungerar.

Det är inte tillåtet att spara ner hennes bilder till min dator och sedan ladda upp dem någon annanstans (det är stöld), det är heller inte tillåtet att klistra in (infoga) någon annans bild från en annan adress (så som jag gjort med mina bilder) eftersom det är stöld av bandbredd.

Däremot är det fullt tillåtet att lägga in en länk, bildens webbadress. 
  • Tjolahoppa

Såhär kan det gå om man börjar att träna, ger fan i allt vad godis och snask heter.
    Äter numera bara något gott som belöning om jag gjort något bra och i väldigt liten mängd.

2008 vägde jag 92kg, 2011 var det 67kg vilket jag har legat på sen dess.

• Vilda Tiger

Anonym
    Nu får du ge dig. Beckah har inte gjort ngt fel.

Så - ge mig fler kommentarer istället! Jag tror jag bara hann få två innan det här onödiga grälet startade.

Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • Göteborgsbruden
    Tjolahoppa skrev 2012-06-05 18:40:41 följande:
    Såhär kan det gå om man börjar att träna, ger fan i allt vad godis och snask heter.

Äter numera bara något gott som belöning om jag gjort något bra och i väldigt liten mängd.

Bra jobbat!

Vilda Tiger: Grymt bra!
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Vilda Tiger

se där ja! Det var en rejäl skillnad. Du ser jättebra ut!
  • Anonym
    Vilda Tiger skrev 2012-06-05 18:43:39 följande:
    Anonym

Så - ge mig fler kommentarer istället!
    Jag tror jag bara hann få två innan det här onödiga grälet startade.

Inte gjort nåt fel?!
  • Vilda Tiger
    Anonym skrev 2012-06-05 18:53:09 följande:
    Inte gjort nåt fel?!
    Nej. Bilderna finns på ett öppet forum och hon har inte på något sätt påstått att det är hon på bilderna. Lägger du ut bilder på nätet så finns det alltid en risk att andra använder dem som exempel. Så.
  • Beckah82
    Vilda Tiger skrev 2012-06-05 18:43:39 följande:
    Anonym

Så - ge mig fler kommentarer istället! Jag tror jag bara hann få två innan det här onödiga grälet startade.
    Eller hur, riktigt oförskämt och taskigt mot alla andra i tråden

Men häftigt! Det är vid sådana här tillfällen man inser hur liten världen är. Det bor 7 miljarder personer på jorden, det är EXTREMT få utav dessa som fått barn efter en tummy tuck. En av dessa få personer, en kvinna i USA, lägger upp bilder i ett forum på internet (fatta hur superduperextremt få personer det är som lagt upp sådana bilder) och just den kvinnan har en svägerska i Sverige, av alla ställen, och precis just den svägerskan råkade gå in på familjeliv.se, i precis just den här tråden, precis just idag, precis just när jag länkat till dessa bilder

Ja, det är ju ett sådant otroligt fantastiskt sammanträffande att man får svindel.

Wow! Looking good Grattis
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.