• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Krambjörn
    Tjolahoppa skrev 2012-06-05 18:40:41 följande:
    Såhär kan det gå om man börjar att träna, ger fan i allt vad godis och snask heter.
    Äter numera bara något gott som belöning om jag gjort något bra och i väldigt liten mängd.

2008 vägde jag 92kg, 2011 var det 67kg vilket jag har legat på sen dess.

Jäklar vad snygg du blivit. Skit bra gjort
  • Tjolahoppa
    Vilda Tiger skrev 2012-06-05 18:51:10 följande:
    se där ja! Det var en rejäl skillnad. Du ser jättebra ut!
    Tackar så mycket :) det ligger ju en hel del blod svett och tårar bakom en förvandling
    Du har ju gjort en väldigt bra viktresa du också, mer kilon än mig :)

Till höger så avled jag om jag var tvungen att springa till bussen, till vänster så sprang jag milen på 46 minuter. Så man kan väl säga att det var löpningen som formade mig till den jag är idag.

• Boost
    Tjolahoppa skrev 2012-06-05 19:06:17 följande:
    Tackar så mycket :) det ligger ju en hel del blod svett och tårar bakom en förvandling

Till höger så avled jag om jag var tvungen att springa till bussen, till vänster så sprang jag milen på 46 minuter. Så man kan väl säga att det var löpningen som formade mig till den jag är idag.

Snygg!!!
  • Anonym

Härligt. Jag propagerar alltid för löpning (men favoritsysselsättning) och hur bra den är för kroppen. Men det är tyvärr inte alla som tycker löpning är kul Obestämd
  • Ellaria
    Krambjörn skrev 2012-06-05 18:00:05 följande:
    Jätte bra
    Tränar du mycket? 
    4-5 gånger i veckan tidigare, 2-3 gånger nu när jag jobbar.
    You know nothing, Jon Snow
  • Ellaria

Wow!
    You know nothing, Jon Snow
  • Tjolahoppa
    Anonym skrev 2012-06-05 19:41:45 följande:
    Härligt. Jag propagerar alltid för löpning (men favoritsysselsättning) och hur bra den är för kroppen. Men det är tyvärr inte alla som tycker löpning är kul Obestämd
    Det går aldrig att tvinga någon men det är en väldigt bra grundkondition och håller man igång och förbränner så kan man ju synda utan att det sätter sig på kroppen.

Men mina hälar strular sen förra hösten så iår blev det och cykla till jobbet istället.
    Nu är det 2 mil cykling per dag som gäller.

Så istället för en löptur på 1 timme så blir det 2 x 30min varje dag vilket funkar kanon det med, bara man aldrig slappnar av och lutar sig tillbaka :)
  • NicoleSthlm

Med min första så gick jag upp fasligt mycket och när hon var ett år var jag som tyngst, vägde då 82 kg.
    Detta var 2007.

2011 var jag nere på matchvikt igen, 61 kg, och hade då gått ner 20 kg trots en yttligare graviditet 2008.

I dagsläget kanske jag ligger på 64-65 kg, men ska ner till matchvikt igen.... =)

Är stolt över mig själv att jag lyckades ändå.... =)

• Maria1982

Alla jobbar på så sjukt bra!

Ja, utom du då Beckah Är grön av avund!!!
    Hur gick det till när du fick din op beviljad?
    Jag blir inte av med min kängurupåse...

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.