• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Tesselajnen

Bilden från förra julen 2011 och en från igår kväll. Jag har personligen inte förstått förändringen fullt ut, jag ser det inte i spegeln men jag ser det när jag ser det på bild såhär. Men fem minuter senare har jag tappat tråden igen...

Men det tar sig, undra om jag kommer fatta att jag gått ner i vikt den dagen jag nått min målvikt...

Kilo för kilo ska bort! ~ fran100till60.blogspot.se/ ~
  • mamita64
    Tesselajnen skrev 2012-12-29 17:01:38 följande:
    Bilden från förra julen 2011 och en från igår kväll. Jag har personligen inte förstått förändringen fullt ut, jag ser det inte i spegeln men jag ser det när jag ser det på bild såhär. Men fem minuter senare har jag tappat tråden igen...

Men det tar sig, undra om jag kommer fatta att jag gått ner i vikt den dagen jag nått min målvikt...

Vad fin du är
    Bra kämpat, verkligen
  • Göteborgsbruden

Va kul att det börjar droppa in mer bilder, duktiga alla är!

Hoppas kunna bjuda på nya efter bilder om ett tag när bebis kommit och så.

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Lillebror BF 28/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • Anton Chigurh
    lovas skrev 2012-12-30 09:05:50 följande:
    Hur postar jag bilder?
    Lite under "Posta inlägget" finns en flik som heter " Ladda upp bild", klickar du där kan du välja en bild från din egen hårddisk. 

Hur du gör från mobil har jag ingen jävla aning om... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.